Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van PUMA heeft een duidelijke interface (75%) en het bestelproces verloopt vlot (100%). Echter, sommige klanten klagen over rommeligheid op de site (25%) en betalingsproblemen (50%). De slechte behandeling van klanten (50%) en trage service worden ook genoemd. Desondanks lijken vaste klanten tevreden met het merk, hoewel sommige hun vertrouwen in het bedrijf verloren hebben. Klachten lijken wel serieus te worden genomen en de customer service communicatie wordt als positief ervaren (75%). Over het algemeen lijkt de website van PUMA gemengde gebruikerservaringen op te leveren.