Uniqlo

87 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor Uniqlo komt uit 87 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Uniqlo gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (69)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Uniqlo biedt producten van goede kwaliteit, met vlotte bestel- en bezorgervaringen, maar er zijn klachten over kortingscodes, cadeaubonnen, retourkosten naar Duitsland en communicatie. De klantenservice en retourbeleid kunnen verbeterd worden, met gemixte ervaringen van klanten. De website is over het algemeen gebruiksvriendelijk, maar er kunnen problemen zijn met kortingscodes en inloggen, en veranderingen in het retourbeleid zonder communicatie naar de klant toe. Het retourbeleid heeft voor- en nadelen, met vlotte afhandeling maar ook vertragingen, verwarring en hoge retourkosten. (67%)

Product

“Chat support blijft beweren dat de kortingscode werkt ondanks mijn screenshots”

“Geen oplossing na contact met chat support”

“Goede kwaliteit van Heattech kleding”

“Verkeerde bestelling”

“claim dat ontbrekende producten wel geleverd zijn”

“Retourbeleid is waardeloos”

“Miskoop zonder korting”

“problemen met bestelling maar opgelost”

“Kon cadeaubon niet gebruiken in de winkel”

“Online valideren lukte niet”

“Gedoe om cadeaubon te gebruiken”

“correct, snel verzonden, juiste maat.”

“vlotjes, snel en in perfecte staat aan, juiste maat, makkelijk te gebruiken, bestellen ging zonder problemen, positieve ervaring”

“Slechte kwaliteit”

“Trui gekrompen na één keer speciale was”

“Alles verliep vlot bij bestellen en retourneren van items”

“Niet-werkende labels”

“Mooie producten”

“NOOIT een cadeaubon online kopen!!!”

“Goede afhandeling van terugbetaling”

“Er ontbraken twee onderbroeken van in totaal slechts 15 euro”

“Onmogelijk dat de onderbroeken niet in de verpakking zouden hebben gezeten”

“problemen met kortingscode”

“Spijt van aankoop via webshop”

“Teleurstelling over de service”

“Compleet en retour”

“Spijtig genoeg moest ik enkele items terugsturen”

“Korting niet ontvangen bij eerste aankoop”

“Snelle levering”

“Misleidende winkel”

“Zeer goede kwaliteit shirts”

“Tevreden met aankoopproces en retourneren”

“Alles kwam juist en in de juiste maat binnen, en was snel verzonden.”

“Kleding is best oke”

“Prima producten, prima retourproces!”

“Mooie artikelen”

“Fysieke winkel fijn, webshop een nachtmerrie”

“Hartstikke leuke kleding en van hoge kwaliteit”

“Fysieke winkels zijn heel fijn en krijgen 5 sterren”

“Trui was niet meer op maat in de fysieke winkel”

“Goede kwaliteit van kleding en vriendelijk personeel”

“Weigert bedrijven in Rusland te sluiten”

“Verkeerd product ontvangen”

“Onjuiste bestelling”

“Prachtige kleding”

“Geen klantenservice”

“Duur retourbeleid, betalen voor retouren, niet in de winkel retourneren”

“Alles paste en goede kwaliteit”

“Maat L paste perfect, beter maat M voor slankere taille”

“Uitstekende kwaliteit”

“Netjes uitziende winkel”

“Vormloos colbertje”

“kledingstuk valt te groot”

“Gebrek aan transparantie in terugbetalingsbonnen”

“Ongemakkelijke winkelervaring”

“Productinformatie was verkeerd”

“Artikelen waren te groot”

“Kortere broek ontvangen dan verwacht”

“Fout in maatvoering van product”

“Mooie spullen”

“Hoge retourkosten naar Duitsland”

“Verplichte retourkosten zelf betalen en retourneren naar Duitsland”

“Ontvangen van beschadigd item en hoge retourkosten naar Duitsland”

“2 items niet ontvangen”

“tevreden over levering en kwaliteit van de producten”

“Bestel niet online!!”

“Geen eerlijk bedrijf”

“Kleding teruggestuurd en géén terugbetaling ontvangen”

“Echt oplichterij”

“Slechtste webshop ooit”

“Geen item ontvangen, slechte klantenservice, ontvangen terugbetaling”

👍 28   👎 42

Uniqlo heeft een goede kwaliteit Heattech-kleding en biedt een vlotte bestel- en retourervaring. De kleding is van goede kwaliteit en komt snel en correct aan, in de juiste maat. Helaas zijn er klachten over het gebruik van kortingscodes en cadeaubonnen, en er zijn problemen gemeld met ontbrekende items en retourkosten naar Duitsland. Over het algemeen lijken klanten tevreden te zijn met de kwaliteit van de producten, maar er zijn wat strubbelingen met betrekking tot klantenservice en retourbeleid. (67%)

Levering

“Verkeerde adresgegevens doorgegeven”

“Vertraging bij terugbetaling”

“Verloren pakket”

“Snelheid van levering met UPS”

“Verkeerde bestelling”

“gedoe met mijn bestelling”

“Retourbeleid is waardeloos”

“retourzending was gedoe”

“Pakket als afgeleverd gemarkeerd maar zoek”

“correct, snel verzonden, juiste maat.”

“vlotjes, snel en in perfecte staat aan, juiste maat, makkelijk te gebruiken, bestellen ging zonder problemen, positieve ervaring”

“Alles verliep vlot bij bestellen en retourneren van items”

“Bestelling in winkel ophalen was handig”

“Levering aan huis verliep vlot en snel”

“De order was niet compleet”

“Problemen met levering en retour”

“Spijt van aankoop via webshop”

“Teleurstellende communicatie en klantenservice”

“Problemen met levering en retourzending”

“Vlot verlopen”

“Nooit problemen mee gehad”

“Snelle levering”

“Snelheid van thuislevering”

“Alles kwam juist en in de juiste maat binnen, en was snel verzonden.”

“ruim 2 maanden wachten op mijn geld”

“Prima producten, prima retourproces!”

“Bestelling plotseling geretourneerd”

“Fysieke winkel fijn, webshop een nachtmerrie”

“Bestelling online en retourneren: 0 sterren”

“Weigert bedrijven in Rusland te sluiten”

“Verkeerd product ontvangen”

“Lang wachten op reactie”

“Onjuiste bestelling”

“Duur retourbeleid, betalen voor retouren, niet in de winkel retourneren”

“Makkelijk volgen pakket via PostNL”

“Rare service bij verkeerde aankoop”

“Hoge retourkosten na hoge verzendkosten”

“Ongemakkelijke winkelervaring”

“Retourneren naar Duitsland”

“Buitenlandse retour”

“Alleen creditcard retour”

“Artikelen waren te groot”

“Problemen met retourneren”

“hoge kosten voor retourzending”

“Incompleet retourlabel”

“Onbekende retourlabel bij pakketservice”

“Zelf kosten dekken voor retourneren na ontvangen retourlabel”

“Hoge retourkosten naar Duitsland”

“Beter niet vanuit België online een artikel bestellen”

“Hoge retourkosten naar Duitsland”

“Verplichte retourkosten zelf betalen en retourneren naar Duitsland”

“Retour duur”

“Hoge retourkosten naar Duitsland”

“Kost 3,95 voor levering en 13,95 voor retourneren”

“Ontvangen van beschadigd item en hoge retourkosten naar Duitsland”

“2 items niet ontvangen”

“Bestelling niet ontvangen”

“Onverwacht hoge retourkosten”

“Niet geleverd na betaling”

“Geen geld terug ontvangen”

“Retouren zijn duur.”

“Hoge kosten voor retourzending”

“tevreden over levering en kwaliteit van de producten”

“Bestel niet online!!”

“Tot op heden niets ontvangen”

“Post.nl heeft het niet ontvangen”

“Slechtste webshop ooit”

“Geen item ontvangen, slechte klantenservice, ontvangen terugbetaling”

👍 18   👎 48

De bezorging van Uniqlo wordt over het algemeen als vlot en snel ervaren, met correcte en snelle verzendingen. De bestelde items komen vaak in perfecte staat en juiste maat binnen. Echter, er zijn enkele klachten over vertraging bij terugbetaling, verloren pakketten en gedoe met retourzendingen. Ook zijn er problemen gemeld met verkeerde bestellingen, teleurstellende communicatie en klantenservice, en hoge retourkosten naar Duitsland. Al met al lijkt de bezorging van Uniqlo over het algemeen goed, maar er zijn wel verbeterpunten op het gebied van retourbeleid en klantenservice.

Klantenservice

“Verkeerde adresgegevens doorgegeven”

“Vriendelijkheid van het personeel”

“Servicegerichtheid van het personeel”

“Behandeling door manager en medewerkers”

“Beleefdheid van het personeel”

“Vertraging bij terugbetaling”

“Moeilijk bereikbare klantenservice”

“10 euro welkomstkorting is onjuist”

“Chat support blijft beweren dat de kortingscode werkt ondanks mijn screenshots”

“Geen oplossing na contact met chat support”

“Ik heb geen mail ontvangen zoals beloofd”

“Barslechte service”

“Ik dien klacht in bij ombudsdienst”

“Verkeerde bestelling”

“Slechte service”

“Lang wachten op geld”

“Onbereikbaarheid van bedrijf”

“Geld niet teruggekregen”

“Ontoegankelijkheid van account”

“Geen reactie op e-mails”

“Niet opnemen van telefoon”

“slechte afhandeling en service”

“gedoe met mijn bestelling”

“langdurig onderzoek bij melding ontbrekende producten”

“verzoek om foto's van geleverde producten”

“Miskoop zonder korting”

“problemen met bestelling maar opgelost”

“minder leuke ervaring met klantendienst maar geld teruggekregen”

“retourzending was gedoe”

“klantendienst kon niet helpen”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Moeilijk bereikbare klantendienst”

“Negatieve ervaring, vermijd deze winkel”

“Retourneren is een nachtmerrie”

“Vreselijke ervaring”

“Personeel kon niet helpen”

“Tijdverspilling en frustratie”

“vlotjes, snel en in perfecte staat aan, juiste maat, makkelijk te gebruiken, bestellen ging zonder problemen, positieve ervaring”

“Slechte kwaliteit”

“Slechte klantenservice”

“Klantenservice laat eerst alles tot in detail verantwoorden”

“Niet mogen retourneren na verantwoording”

“klanten worden weggejaagd”

“Terugsturen van items zonder problemen”

“Geld terugbinnen afgesproken termijn zonder extra kosten”

“Slechte retour service”

“Klantenservice kon ook niet helpen”

“Drama”

“NOOIT een cadeaubon online kopen!!!”

“Het personeel in de winkel kon me niet verder helpen want ze hadden daar geen personeelsuren voor.”

“Als ik Uniqlo contacteerde stuurden ze me door naar Buyatab waarmee ze samenwerken en omgekeerd.”

“Ik ben UREN kwijt hiermee én mijn bellimiet is overschreden door zolang aan de lijn te hangen op een zogenaamd gratis nummer.”

“Dit heeft me zoveel energie en geld gekost om gewoon uiteindelijk het geld teruggestort te krijgen.”

“Na 5 weken 'onderhandelen' heb ik nog steeds mijn cadeaubon niet kunnen gebruiken OF de waarde teruggekregen...”

“Vreselijke service!!!!!”

“De order was niet compleet”

“Uitgebreid onderzoek nodig”

“Veel e-mail verkeer in slecht Engels”

“Waardeloze afhandeling”

“Nooit meer Uniqlo”

“chat support ontkende probleem”

“gebrek aan oplossing via e-mail”

“teleurstellende service”

“geen communicatie met klantenservice”

“geen terugbetaling ontvangen”

“Teleurstellende communicatie en klantenservice”

“Teleurstelling over de service”

“Klantendienst totaal niet bereikbaar en zeer slecht”

“Wacht nog steeds op afhandeling van retour en ben hier echt niet tevreden over”

“Zal hier in de toekomst zeker GEEN bestellingen meer plaatsen”

“Korting niet ontvangen bij eerste aankoop”

“Nooit problemen mee gehad”

“Gebrek aan communicatie”

“Misleidende winkel”

“Makkelijke en snelle verwerking van retourzending”

“Niks mis mee”

“extreem slechte service”

“onmogelijk om contact met ze te krijgen”

“mijn geld krijg ik nooit meer”

“nieuwe onschuldige consumenten trappen er gewoon weer in”

“Onvriendelijk en ongeïnteresseerd winkelpersoneel”

“Slechte service, onvriendelijke houding van winkelpersoneel”

“Beschuldigd van veroorzaken vlek zonder bewijs”

“Goede kwaliteit van kleding en vriendelijk personeel”

“Negeert slechte recensies”

“Weigert bedrijven in Rusland te sluiten”

“Klantenservice reageert niet”

“Lang wachten op reactie”

“Geen klantenservice”

“Positieve ervaring na slechte reviews”

“Uitstekende kwaliteit”

“Prima geholpen”

“Vriendelijk personeel”

“Rare service bij verkeerde aankoop”

“Geen geld terug bij ruilen”

“Bewijs van betaling genegeerd”

“Twijfelachtige aankoopervaring”

“Twijfel over online bestellen bij Uniqlo”

“slecht retour beleid”

“Behandeld als dief op de Kalverstraat”

“Gebrek aan transparantie in terugbetalingsbonnen”

“Ongemakkelijke winkelervaring”

“Onvriendelijk personeel”

“Onprofessioneel gedrag van beveiligingspersoneel”

“Onaangename winkelbeveiliging”

“Gebrek aan klantvriendelijkheid”

“Buitenlandse retour”

“Alleen creditcard retour”

“Bizar slechte service”

“Incompleet retourlabel”

“Handmatig bijschrijven en foto maken als bewijs”

“Beter niet vanuit België online een artikel bestellen”

“Indien je moet retourneren, moet dit naar Duitsland en op eigen kosten”

“Vreselijk slechte service”

“Hoge retourkosten naar Duitsland”

“Ontvangen van beschadigd item en hoge retourkosten naar Duitsland”

“Geen reactie op klachten”

“Moeilijk te bereiken klantenservice”

“Vertraging in terugbetaling”

“Goed opgelost na contact met klantenservice”

“Niet geleverd na betaling”

“Geen geld terug ontvangen”

“gebrek aan Nederlandstalige klantenservice”

“Veel gedoe om iets te retourneren”

“Nooit geld van retour terug!! 150 euro nog een half jaar”

“Terugbrengen naar Uniqlo-winkel erg ingewikkeld”

“Niet aanwezig hebben van de pinpas van oom voor terugbetaling”

“Personeel dwingt Engels in de winkel”

“Keurige terugbetaling ontvangen”

“tevreden over levering en kwaliteit van de producten”

“Overweeg juridische stappen te ondernemen”

“Bestel niet online!!”

“Waardeloze service!!”

“Geen eerlijk bedrijf”

“Geen klantendienst”

“Kleding teruggestuurd en géén terugbetaling ontvangen”

“Meer dan 10 mails en géén enkele reactie”

“Echt oplichterij”

“Slechtste webshop ooit”

“Geen item ontvangen, slechte klantenservice, ontvangen terugbetaling”

👍 15   👎 122

De Customer Service van Uniqlo heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant zijn er veel klachten over de moeilijk bereikbare klantendienst, vertraging bij terugbetalingen, gedoe met retourzendingen en onvriendelijk personeel. Aan de andere kant zijn er ook positieve opmerkingen over het vriendelijke personeel, de snelle verwerking van retourzendingen en de goede kwaliteit van de producten. Over het algemeen lijkt de klantenservice een gemengde ervaring te bieden, met ruimte voor verbetering op het gebied van communicatie en klantvriendelijkheid. (60%)

Communicatie

“Verkeerde adresgegevens doorgegeven”

“Geen communicatie over onderzoek”

“10 euro welkomstkorting is onjuist”

“Chat support blijft beweren dat de kortingscode werkt ondanks mijn screenshots”

“Ik heb geen mail ontvangen zoals beloofd”

“Onbereikbaarheid van bedrijf”

“Geen reactie op e-mails”

“Niet opnemen van telefoon”

“communicatie in gebrekkig Engels”

“Retourbeleid is waardeloos”

“Miskoop zonder korting”

“problemen met bestelling maar opgelost”

“communicatie kon wat beter”

“Doorverwezen naar Buyatab”

“vlotjes, snel en in perfecte staat aan, juiste maat, makkelijk te gebruiken, bestellen ging zonder problemen, positieve ervaring”

“super onduidelijk”

“Bestelling in winkel ophalen was handig”

“Levering aan huis verliep vlot en snel”

“Geld terugbinnen afgesproken termijn zonder extra kosten”

“Verzendkosten niet vergoed, maar duidelijk aangegeven op website”

“Alles ging mis”

“NOOIT een cadeaubon online kopen!!!”

“In de winkel kan je hem niet gebruiken, ook al is dat nergens duidelijk aangegeven.”

“Als ik Uniqlo contacteerde stuurden ze me door naar Buyatab waarmee ze samenwerken en omgekeerd.”

“Goede afhandeling van terugbetaling”

“De order was niet compleet”

“Uitgebreid onderzoek nodig”

“Veel e-mail verkeer in slecht Engels”

“Onmogelijk dat de onderbroeken niet in de verpakking zouden hebben gezeten”

“problemen met kortingscode”

“chat support ontkende probleem”

“gebrek aan oplossing via e-mail”

“Onbruikbare kortingscode”

“Onhandige communicatie over kortingscode”

“geen communicatie met klantenservice”

“Teleurstellende communicatie en klantenservice”

“Onhandige kortingscode”

“Korting niet ontvangen bij eerste aankoop”

“Gebrek aan communicatie”

“Misleidende winkel”

“Niks mis mee”

“onmogelijk om contact met ze te krijgen”

“geen reactie op e-mails”

“nieuwe onschuldige consumenten trappen er gewoon weer in”

“Bestelling plotseling geretourneerd”

“Slechte service, onvriendelijke houding van winkelpersoneel”

“Ongeïnteresseerde communicatie van manager”

“Weigert bedrijven in Rusland te sluiten”

“Verkeerd product ontvangen”

“Lang wachten op reactie”

“Onjuiste bestelling”

“Geen klantenservice”

“Makkelijk volgen pakket via PostNL”

“Vriendelijk personeel”

“Behandeld als dief op de Kalverstraat”

“Vooraf reviews en returnpolicy lezen”

“Productinformatie was verkeerd”

“Bizar slechte service”

“Handmatig bijschrijven en foto maken als bewijs”

“Onbekende retourlabel bij pakketservice”

“Vreselijk slechte service”

“Hoge retourkosten naar Duitsland”

“Retour duur”

“Slechte service bij Uniqlo”

“Kost 3,95 voor levering en 13,95 voor retourneren”

“Moeilijk te bereiken klantenservice”

“Onverwacht hoge retourkosten”

“Geen voorafgaande communicatie over retourneren naar Duitsland”

“gebrek aan Nederlandstalige klantenservice”

“Terugbrengen naar Uniqlo-winkel erg ingewikkeld”

“Personeel dwingt Engels in de winkel”

“Hoge kosten voor retourzending”

“retourbeleid veranderd zonder klant op de hoogte te stellen”

“Tot op heden niets ontvangen”

“Post.nl heeft het niet ontvangen”

“slecht geïnformeerd over verzendkosten”

“Geen eerlijk bedrijf”

“Meer dan 10 mails en géén enkele reactie”

“Slechtste webshop ooit”

“Overmatige reclame”

👍 11   👎 66

De communicatie van Uniqlo heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is dat bestellingen vlot verlopen, geld terug wordt gestort binnen de afgesproken termijn en dat de levering aan huis snel en efficiënt is (100%). Echter, er zijn ook klachten over de communicatie, zoals onduidelijkheid over kortingscodes, gebrekkige oplossingen via e-mail en onbereikbaarheid van de klantenservice (70%). Ook wordt er kritiek geuit op de retourkosten en het retourbeleid van Uniqlo, wat kan leiden tot teleurstelling en ontevredenheid bij klanten (60%). In de winkel lijkt er wel vriendelijk personeel te zijn, maar over het algemeen kan de communicatie en klantenservice van Uniqlo nog verbeterd worden (80%).

Website

“Ontoegankelijkheid van account”

“Retourbeleid is waardeloos”

“Miskoop zonder korting”

“correct, snel verzonden, juiste maat.”

“vlotjes, snel en in perfecte staat aan, juiste maat, makkelijk te gebruiken, bestellen ging zonder problemen, positieve ervaring”

“verwarrende website”

“Alles verliep vlot bij bestellen en retourneren van items”

“In de winkel kan je hem niet gebruiken, ook al is dat nergens duidelijk aangegeven.”

“problemen met kortingscode”

“Onbruikbare kortingscode”

“Onhandige communicatie over kortingscode”

“Teleurstelling over de service”

“niet inloggen in je profiel, wachtwoord opnieuw opvragen werkt niet”

“Prima producten, prima retourproces!”

“Fysieke winkel fijn, webshop een nachtmerrie”

“Prachtige kleding”

“Netjes uitziende winkel”

“Vooraf reviews en returnpolicy lezen”

“Productinformatie was verkeerd”

“retourbeleid veranderd zonder klant op de hoogte te stellen”

👍 7   👎 15

De website van Uniqlo is over het algemeen gebruiksvriendelijk en efficiënt, met een vlotte bestel- en retourprocedure. De producten worden snel en correct verzonden, en zijn van goede kwaliteit. Echter, er kunnen problemen zijn met kortingscodes en communicatie hierover, en sommige klanten ervaren moeilijkheden met inloggen op hun account. Daarnaast zijn er klachten over onjuiste productinformatie en veranderingen in het retourbeleid zonder communicatie naar de klant toe. In de fysieke winkel is de ervaring positief, terwijl de webshop soms als verwarrend wordt ervaren. Het is belangrijk om vooraf reviews te lezen en het retourbeleid te controleren. (70%)

Retourbeleid

“Vertraging bij terugbetaling”

“Vlot terugsturen via website”

“Verkeerde bestelling”

“Geld niet teruggekregen”

“Moeilijk terugstuurproces”

“minder leuke ervaring met klantendienst maar geld teruggekregen”

“retourzending was gedoe”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Retourneren is een nachtmerrie”

“Geen geld teruggekregen”

“Niet mogen retourneren na verantwoording”

“retourbeleid is om te huilen”

“Alles verliep vlot bij bestellen en retourneren van items”

“Bestelling in winkel ophalen was handig”

“Terugsturen van items zonder problemen”

“Slechte retour service”

“Slecht retourproces”

“Verwarrend retourproces”

“Ontmoedigd om opnieuw te winkelen”

“Na 5 weken 'onderhandelen' heb ik nog steeds mijn cadeaubon niet kunnen gebruiken OF de waarde teruggekregen...”

“Goede afhandeling van terugbetaling”

“Problemen met levering en retour”

“geen terugbetaling ontvangen”

“Teleurstellende communicatie en klantenservice”

“Problemen met levering en retourzending”

“Compleet en retour”

“Spijtig genoeg moest ik enkele items terugsturen”

“Terugstuurproces loopt niet vlot en lijkt lang te duren”

“Wacht nog steeds op afhandeling van retour en ben hier echt niet tevreden over”

“Gebrek aan communicatie”

“Tevreden met aankoopproces en retourneren”

“Makkelijke en snelle verwerking van retourzending”

“retoursysteem werkt niet”

“Slecht retourbeleid”

“Verschrikkelijk online retourbeleid”

“Prima producten, prima retourproces!”

“Moeilijk retourproces”

“Bestelling plotseling geretourneerd”

“Onmogelijk om shirt om te ruilen wegens kleine vlek”

“Bestelling online en retourneren: 0 sterren”

“Klant moet retourkosten betalen van €25 voor een trui van €30”

“Slechte retour policy”

“Late terugbetaling”

“Absurd hoge retourkosten”

“Duur retourbeleid, betalen voor retouren, niet in de winkel retourneren”

“Kosten retourneren te hoog”

“Geen geld terug bij ruilen”

“Hoge retourkosten”

“Vormloos colbertje”

“Hoge retourkosten na hoge verzendkosten”

“retourneren kost geld”

“slecht retour beleid”

“moet zelf 13,- betalen”

“Retourneren naar Duitsland”

“Buitenlandse retour”

“Alleen creditcard retour”

“Vooraf reviews en returnpolicy lezen”

“Problemen met retourneren”

“Hoge kosten voor retourneren”

“retourbeleid is slecht”

“Bizar slechte service”

“Kortere broek ontvangen dan verwacht”

“Ontevreden over retourbeleid”

“Indien je moet retourneren, moet dit naar Duitsland en op eigen kosten”

“Vreselijk slechte service”

“Hoge retourkosten naar Duitsland”

“Verplichte retourkosten zelf betalen en retourneren naar Duitsland”

“Retour duur”

“Zeer slechte retourregeling”

“Kost 3,95 voor levering en 13,95 voor retourneren”

“Ontvangen van beschadigd item en hoge retourkosten naar Duitsland”

“Onverwacht hoge retourkosten”

“Geen voorafgaande communicatie over retourneren naar Duitsland”

“Niet geleverd na betaling”

“Geen geld terug ontvangen”

“Veel gedoe om iets te retourneren”

“Nooit geld van retour terug!! 150 euro nog een half jaar”

“Retouren zijn duur.”

“Terugbrengen naar Uniqlo-winkel erg ingewikkeld”

“Niet kunnen ruilen om hygiënische redenen ondanks verpakking”

“Keurige terugbetaling ontvangen”

“moeten 11 Euro betalen voor retourneren van truien”

“retourbeleid veranderd zonder klant op de hoogte te stellen”

“duur retourbeleid”

“hoop geld terugkrijgen”

“Kleding teruggestuurd en géén terugbetaling ontvangen”

“Geen item ontvangen, slechte klantenservice, ontvangen terugbetaling”

👍 14   👎 77

Het retourbeleid van Uniqlo heeft zowel voor- als nadelen. Veel klanten hadden geen problemen met het retourproces, zoals vlotte afhandeling en handige mogelijkheden om items terug te sturen. Echter, een groot aantal klanten ervaarde vertragingen, verwarring en hoge retourkosten, wat resulteerde in ontevredenheid en moeite met het retourneren van items. (50%)


Over Uniqlo

Uniqlo is een Japanse kledingdetailhandelaar, onderdeel van de Fast Retailing Co., Ltd. Het bedrijf werd opgericht in 1949 als een textielwinkel in Yamaguchi, Japan. Uniqlo staat bekend om zijn brede assortiment van eenvoudige, functionele en kwalitatieve kledingstukken en accessoires voor mannen, vrouwen, kinderen en baby's. Het merk heeft een sterke nadruk op innovatie, waarbij het technologieën zoals Heattech en AIRism ontwikkelt voor verbeterd draagcomfort. Uniqlo heeft een wereldwijde expansie doorgemaakt en heeft winkels in verschillende landen, waardoor het een van de leidende spelers is in de wereldwijde kledingdetailhandel.


Contactgegevens

🌐 uniqlo.com



Categorieën

Online shop | Mode