HelloFresh

182 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor HelloFresh komt uit 182 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor HelloFresh gevonden hebben:

ErvaringenSite (62)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van HelloFresh ontvangt gemengde beoordelingen van klanten. Sommigen ervaren moeilijkheden met annuleren van bestellingen na de deadline en vinden dat HelloFresh te snel geld van hun bankrekening haalt. Anderen vinden het gemakkelijk om een bestelling te annuleren en vinden het bedrijf geschikt voor beginnende 'koks'. Helaas zijn er klachten over geen terugbetaling mogelijk en weigering tot vergoeding van verloren boxen. De terugbetaling zou automatisch moeten gebeuren om frustratie bij klanten te voorkomen. (30% positief, 70% negatief)

“Moeilijkheid bij annuleren van bestelling na deadline”

“Annuleren bestelling gemakkelijk”

“Misgelopen levering en terugbetaling”

“De rekening wordt te snel afgehaald”

“De terugbetaling zou automatisch moeten gebeuren”

“Hello Fresh weigerde vergoeding voor verlies ondanks vele leveringen”

“Weigering tot vergoeding van verloren box”

“Geschikt voor beginnende 'koks'”

“Geen flexibiliteit bij annuleren of aanpassen van bestelling”

“Geen terugbetaling mogelijk”

👍 3   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Katarina Kastaun - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Geen progressie na antwoord via TrustPilot
  • Betaling van gemaakte transportkosten niet geregeld
  • Onduidelijke communicatie over automatisch vernieuwend abonnement
  • Moeilijkheid bij annuleren van bestelling na deadline

Bram - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Misleiding verkoper
  • Verkoper onduidelijk over bestelprocedure
  • Snelheid bevestigingsmails
  • Annuleren bestelling gemakkelijk

Anne Ntibansekeye - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Misgelopen levering en terugbetaling

Olivier Merchiers - 11 april 2024Trustpilot 🔗

  • De rekening wordt te snel afgehaald
  • De terugbetaling zou automatisch moeten gebeuren

Emily - 4 april 2024

  • Klantenvoordelen voor nieuwe klanten zijn beter dan voor vaste klanten
  • Leveringsproblemen met vriendelijke koeriers onder druk
  • Box in de regen voor de voordeur met inhoud voor de vuilnisbak
  • Hello Fresh weigerde vergoeding voor verlies ondanks vele leveringen

Emily - 4 april 2024Trustpilot 🔗

  • Gebrekkige klantenservice voor vaste klanten
  • Gratis boxen en kortingen voor nieuwe klanten
  • Probleem met levering en box in regen achtergelaten
  • Weigering tot vergoeding van verloren box

Van Acker - 18 december 2023

  • Aangename verrassingen
  • Makkelijke bereiding met duidelijke instructies en foto's
  • Porties vis of vlees soms aan de kleine kant
  • Mogelijkheid om extra toe te voegen
  • Geschikt voor beginnende 'koks'
  • Fan van de service

Ursula - 3 maart 2023

  • Plots ontvang je bericht in de mailbox, dat je box morgen geleverd wordt
  • Telefonisch contact was niet effectief en er viel niet te onderhandelen
  • Geen herinneringsberichten ontvangen om keuzemenu samen te stellen
  • Geen flexibiliteit bij annuleren of aanpassen van bestelling

Sabine Thery - 17 oktober 2020

  • Misleidende verkoopstechnieken
  • Automatisch mandaat op je rekening
  • Geen terugbetaling mogelijk
  • Gebrek aan commerciële feeling

Patrick - 17 april 2020

  • Geld van mijn bankrekening gehaald
  • Ongevraagd product ontvangen
  • Ruikt naar oplichting