Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het terugbetalingsbeleid van Helan heeft veel negatieve feedback gekregen van klanten. Het proces is traag en verwarrend, met verloren formulieren en onduidelijke communicatie over benodigde documenten. Annuleringsvoorwaarden worden als onredelijk beschouwd en terugbetalingen laten lang op zich wachten, vooral bij hogere bedragen. Er lijkt een gebrek aan verantwoordelijkheid en klantvriendelijkheid te zijn, met weigering van terugbetalingen zonder reden op te geven en strenge procedures voor kwijtschelding. Kortom, het terugbetalingsproces van Helan wordt over het algemeen als problematisch ervaren door klanten. (77%)