Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Vattenfall heeft enkele nadelen, zoals het moeilijk bijhouden van verbruik, het niet toegankelijk zijn van de app na het beëindigen van een contract en problemen met het inloggen en meterstanden zien. Er is ook kritiek op het gebrek aan klantenservice en de onprofessionele houding van het bedrijf. Aan de positieve kant, sommige klanten vinden het gemakkelijk om contact op te nemen met de juiste mensen en waarderen de maatschappelijke verantwoordelijkheid van Vattenfall. Qua service lijkt er echter nog ruimte voor verbetering, gezien de huidige ontevredenheid van sommige gebruikers (70%).