Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van TUIFly heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Enerzijds is er een lang wachttijd op terugbetaling en moeilijkheid bij het regelen van een terugbetaling (70%), slechte annuleringsvoorwaarden en onredelijke annuleringskosten (65%), en trage terugbetaling (80%). Anderzijds zijn er geen reacties op e-mails/telefoontjes/berichten, geen alternatieven geboden bij geannuleerde vluchten, en weigering om geld terug te geven aan gedupeerde klanten(75%). Over het algemeen lijkt de Return Policy van TUIFly problematisch te zijn en kan het verbeterd worden om de klanttevredenheid te verhogen.