Thuisxl

97 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor Thuisxl komt uit 97 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Thuisxl gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (87)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Thuisxl krijgt gemengde beoordelingen van klanten. Hoewel sommige klanten snel hun geld terugkrijgen na het melden van problemen met producten (25%), ervaren anderen langzame oplossingen voor defecte producten (10%) en moeilijkheden bij het retourproces (15%). Sommige klanten klagen over gebrek aan communicatie na retouraanmelding (10%) en lange wachttijden aan de telefoon voor een retourlabel dat niet gratis geprint kan worden (15%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van Thuisxl zwak te zijn, met langzame afhandeling van retourneringen en terugbetalingen als veelvoorkomende klachten (20%).

“Geen terugbetaling”

“geld terug gekregen”

“Snel oplossen van problemen en geld terugkrijgen”

“geen excuses of verdere communicatie”

“Langzame oplossing voor defect product”

“Geen communicatie na retour aanmelding”

“Probleem met product retourprocedure”

“Infrarood lamp snel kapot”

“Retourlabel kan niet gratis geprint worden, lange wachttijden aan de telefoon”

“Retour melden moeilijk”

👍 6   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Rick van der werf - 11 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Kapotte producten geleverd
  • Geen terugbetaling
  • Geen respons op klachten

Goethals - 31 maart 2024

  • dubbele parasol besteld
  • parasol niet aangekomen
  • e-mails werden keurig beantwoord
  • parasol vermist
  • geld terug gekregen
  • creditfactuur ontvangen
  • geld snel terug op bankrekening
  • alles netjes opgelost

Cornelis - 7 februari 2024

  • Efficiënte en klantvriendelijke klantenservice
  • Snel oplossen van problemen en geld terugkrijgen

Wijma - 15 januari 2024Trustpilot 🔗

  • laks met afspraken
  • kast lag los en beschadigd in de bus
  • compensatie beloofd maar niet op tijd ontvangen
  • geen excuses of verdere communicatie

Consumer - 15 december 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Langzame oplossing voor defect product
  • Geen communicatie na retour aanmelding
  • Probleem met product retourprocedure

Mevr. Meike van Sambeek - 5 december 2023Trustpilot 🔗

  • Infrarood lamp snel kapot

Dutch Customer - 19 november 2023Trustpilot 🔗

  • Retourlabel kan niet gratis geprint worden, lange wachttijden aan de telefoon

Rudolph Snijder - 24 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Retour melden moeilijk
  • BBQ onverpakt en beschadigd
  • Geen duidelijkheid over annulering
  • Lastig bedrijf

Meulenberg Doorn - 13 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle en oplossingsgerichte webshop
  • Goede ervaringen met deze webshop
  • Directe en oplossingsgerichte reactie op onze mails
  • Aankoopbedrag geheel terugbetaald na probleem met product

Bart Nuijen - 9 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Levering was netjes binnen de afgesproken datum
  • Verkeerde kleur ontvangen
  • Slechte klantenservice
  • Moeilijk retourproces

J.Middelhuis - 5 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie, smalle schuurbanden, dreigende reactie
  • Lange wachttijd voor terugbetaling, dwingende reactie

monika - 24 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Waardeloos bedrijf
  • Waardeloos klantenservice
  • Op tijd bestelling geanuuleerd
  • Bestelling verstuur na week
  • Retour verwerkt niet
  • Retour duurt lang

Patty - 10 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte klantenservice

NM - 23 december 2022Trustpilot 🔗

  • De zaagtafel vertoonde gebruikerssporen en beschadigingen.
  • Moeilijk om apparaat om te ruilen voor een nieuwe.
  • Langzame reactietijd op vragen en klachten.
  • Langzame afhandeling van retourneringen en terugbetalingen.

Bixxy. - 19 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Snelheid van retourzending