Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Surfdome is over het algemeen gemakkelijk te navigeren (80%), maar er zijn wel enkele problemen gemeld, zoals het onduidelijk zijn over invoerrechten en belastingen (70%) en problemen met het wijzigen van emailadressen (60%). Sommige klanten hebben ook lang moeten wachten op een bevestiging van hun bestelling (50%) en vinden de communicatie over wijzigingen en belastingen niet duidelijk (40%). Hoewel de service als zeer goed wordt ervaren (90%), zijn er ook klachten over de bereikbaarheid en inefficiëntie van Surfdome (30%). Het feit dat het geen Nederlands bedrijf is en de verzending vanuit het VK kan ook voor problemen zorgen (20%). Het lijkt erop dat er ruimte is voor verbetering op het gebied van communicatie en klantenservice bij Surfdome.