Partena

61 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3 voor Partena komt uit 61 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Partena gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (42)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Partena heeft een aantrekkelijke website met kleurrijke folders, maar kan helaas geen basisdiensten leveren, wat voor verwarring en problemen zorgt bij het aanvragen van formulieren. Het telefoonpersoneel wordt als onvriendelijk ervaren en er zijn technische problemen met het versturen van contactformulieren. Dit resulteert in een teleurstellende ervaring voor klanten. (25%)

“Verwarrend systeem”

“Problemen met aanvraagformulieren en onvriendelijk telefoonpersoneel”

“Basis service kan niet geboden worden ondanks fancy uitstraling”

“Ongelooflijk slecht”

“Technisch problem met sturen van nieuw contactformulier”

“Bedrijf toont kleurrijke folders en websites maar kan standaard service niet leveren.”

👍 0   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Siebe Delfosse - 7 maart 2024

  • Verwarrend systeem

A. Borremans - 1 februari 2024

  • Problemen met aanvraagformulieren en onvriendelijk telefoonpersoneel

V. Thiry - 21 november 2023

  • Terugbetalingen duren te lang
  • Klantonvriendelijkheid bij verwerken documenten
  • Te lange verwerkingstijd van documenten
  • Steeds dezelfde excuses vanwege drukte
  • Basis service kan niet geboden worden ondanks fancy uitstraling

Bart Mommerency - 28 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Ongelooflijk slecht

Martin - 1 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Nooit kiezen
  • Telefonisch niet bereikbaar, lange wachttijden
  • Geen reactie op contactformulier
  • Technisch problem met sturen van nieuw contactformulier

TVmaniak - 23 december 2020Trustpilot 🔗

  • Terugbetalingen duren lang, vooral niet digitaal en met extra verzekering Medicalia.
  • Documenten verwerkt in lange tijd en wachten op terugbetaling.
  • Uitleg dat het druk is en lang wachten voor geld op rekening staat.
  • Bedrijf toont kleurrijke folders en websites maar kan standaard service niet leveren.
  • Klantonvriendelijkheid en vergelijking met NMBS syndroom.