Partena

61 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3 voor Partena komt uit 61 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Partena gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (42)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Partena wordt gemengd beoordeeld door klanten. Terwijl sommige klanten klagen over verwarrende procedures, lange wachttijden en verloren papieren en centen, zijn anderen tevreden met de trage terugbetaling en duidelijke communicatie. Over het algemeen lijkt de Return Policy van Partena echter verbetering nodig te hebben, met een gemiddelde tevredenheidsscore van slechts 35%.

“Verwarrend systeem”

“Lange wachttijden en extra papierwerk”

“Weigert betalingen terug te geven, Onduidelijke communicatie en procedures”

“Weigert betalingen terug te geven, Onduidelijke communicatie en procedures”

“trage terugbetaling”

“lang wachten op terugbetaling”

“Ongelooflijk slecht”

“Verliezen papieren en centen”

“Lange wachttijden voor terugbetaling”

👍 1   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Siebe Delfosse - 7 maart 2024

  • Verwarrend systeem

Noé - 3 maart 2024

  • Lange wachttijden en extra papierwerk

Heidi Vonck - 6 december 2022Trustpilot 🔗

  • Weigert betalingen terug te geven, Onduidelijke communicatie en procedures
  • Weigert betalingen terug te geven, Onduidelijke communicatie en procedures
  • Weigert betalingen terug te geven, Onduidelijke communicatie en procedures
  • Weigert betalingen terug te geven, Onduidelijke communicatie en procedures
  • Weigert betalingen terug te geven, Onduidelijke communicatie en procedures
  • Weigert betalingen terug te geven, Onduidelijke communicatie en procedures
  • Weigert betalingen terug te geven, Onduidelijke communicatie en procedures
  • Weigert betalingen terug te geven, Onduidelijke communicatie en procedures

Ingrid - 28 juli 2022Trustpilot 🔗

  • trage terugbetaling
  • slechte communicatie
  • lang wachten op terugbetaling
  • onprofessioneel gedrag

Bart Mommerency - 28 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Ongelooflijk slecht

Chantal - 10 december 2021Trustpilot 🔗

  • Chaos en geen reactie
  • Verliezen papieren en centen

Nadja Van Landeghem - 24 november 2021Trustpilot 🔗

  • Lange wachttijden voor terugbetaling
  • Te veel extra papierwerk bij extra verzekeringen