Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Partena wordt geconfronteerd met diverse problemen, waaronder langzame verwerkingstijden van documenten, vertragingen en verlies van post (-65%). De fusie heeft de traagheid alleen maar verergerd (-70%). Klanten klagen over lang wachten op betalingen en uitkeringen, met weinig tot geen reactie op hun aanvragen (-80%). De service wordt als teleurstellend ervaren en er zijn klachten over hoge kosten en verborgen extra kosten (-75%). Het gebrek aan efficiëntie en onvoldoende follow-up maakt het een nachtmerrie voor veel gebruikers (-90%). Er zijn zelfs beschuldigingen van oplichting en oneerlijke praktijken, wat heeft geleid tot klanten die overstappen naar andere ziekenfondsen (-95%).(fouten)