Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De bezorging van Massamarkt wordt over het algemeen als positief beschouwd, met 80% van de klanten die aangeven dat hun bestelling keurig is ingepakt en op tijd is geleverd. Klanten waarderen de snelle en efficiënte service, goede klantenservice en het feit dat het geld snel wordt teruggestort in geval van problemen. Helaas zijn er ook klachten over slechte levering door DHL, hoge verzendkosten en problemen met leveringen, zoals onjuiste of beschadigde producten. Het bedrijf lijkt echter bereid te zijn om fouten goed te maken door bijvoorbeeld nieuwe producten te sturen zonder extra kosten, wat gewaardeerd wordt door de klanten. Met een verbetering van de bezorging en communicatie kan de klanttevredenheid naar een hoger niveau worden getild.