ICI Paris XL

72 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor ICI Paris XL komt uit 72 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor ICI Paris XL gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (53)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. ICI Paris XL biedt een uitgebreid assortiment aan cosmetica en parfums met goede uitleg en testmogelijkheden. De snelle levering en goede verpakkingen worden gewaardeerd, maar de prijzen kunnen hoger zijn en er zijn klachten over gebrek aan geschenkverpakkingen. De klantenservice wordt over het algemeen positief beoordeeld, maar er zijn klachten over lange wachttijden en problemen met retourzendingen. De communicatie heeft zowel positieve als negatieve aspecten en de Return Policy wordt als problematisch beschouwd. (50%)

Product

“Klanten lokken met promoties van niet beschikbare artikelen”

“Beter om naar Sephora te gaan”

“Slechte ervaring in de winkel”

“Verkoopster kan klantvriendelijkheid en vakkennis verbeteren”

“Snelle verzending en afhandeling”

“Beschadigd cadeau”

“Prijzen hoger dan elders”

“Niet terugkomen naar de winkel”

“Dringend nodig voor speciale gelegenheid”

“Levering van niet-beschikbare producten”

“Goede uitleg en keuzes in winkel en online”

“Alles in orde”

“Een beschadigd artikel ontvangen”

“Product niet beschikbaar na aankoop”

“Beschadigde artikelen ontvangen”

“Verminderde klantloyaliteit”

“Bestelling geplaatst op zondag, bevestigingsmail ontvangen”

“Dure aankoop”

“Snelle levering”

“Volledige bestelling ontvangen”

“Verkoper weigerde aparte zakken te geven voor elk parfum”

“Geen opties voor geschenkverpakking”

“parfum voor mijn vrouw gekocht op advies van een medewerkster”

“Bestelling geannuleerd zonder reden”

“Duurdere tweede bestelling”

“Wij komen zeker terug”

“goedkoop product verkeerd voorgesteld - onzeker over terugkrijgen geld”

“eerste en laatste aankoop ici paris xl !!!”

“Ik ben altijd welkom en veel keuze van cosmetica of parfum”

“Douglas is uw beste parfumwinkel”

“Weinig keuze van parfum”

“Topproduct”

“Minder droge huid en minder uitgesproken rimpels”

“Heerlijke geur en niet vettig”

“Ik koop geen andere dagcrème meer”

“Fouten bij terugbrengen van producten en omruilen in verschillende filialen”

“Onduidelijke omruilbeleid en verantwoordelijkheden tussen filialen”

“Geen terugbetaling na 4 weken”

“Vriendelijke verkoopsters”

“Duidelijke kennis van producten”

“Goede tips gekregen”

“Zowel in de winkel als online super!”

“Goede uitleg en uitgebreide testmogelijkheden in de winkel”

“Meer opties beschikbaar online, inclusief producten niet in fysieke winkel”

“Geen service bij adreswijziging voor verwerking van bestelling”

“Alles perfect in orde”

“Lege doos ontvangen”

“Noodzaak om elders product te kopen door lang proces”

“Beschadigd en laat”

“Snelle levering”

“Goed verpakt”

“Meegeleverde testers”

“Artikel niet in voorraad”

“Artikel nog steeds op website”

“Nog nooit problemen gehad en bestel er regelmatig”

“Ook extra staaltjes gekregen”

“Maar er werd heel goed een staaltje van de nieuwe parfum Miss Dior bijgevoegd”

“Concurrentie van kleine parfumeriewinkels weg door IPXL”

“Geen voorraad terwijl vermeld op de site”

“Pakje niet op tijd aangekomen”

“Bestelling te laat geleverd zonder goede communicatie”

“Massale belastingontwijking”

“Cosmetica-industrie wordt als een maffia beschouwd”

“Grote keuze aan producten”

“Gebrek aan geschenkverpakking ondanks toevoeging”

“Te weinig of geen staaltjes ontvangen bij aankoop van dure producten”

“Geen bestelling bij Paris XL”

“Accepteert code niet, weigert korting toe te voegen, zet beloofde gratis product niet mee in bestelling”

“Altijd iets dat niet klopt”

“Miserie bij bestellen”

“Bestelprocedure was knullig”

“Functies vallen niet (cadeau inpakken)”

“Werken niet (afleveren bij de buren)”

“Goede ervaringen”

👍 30   👎 42

ICI Paris XL biedt een uitgebreid assortiment aan cosmetica en parfums, zowel online als in de winkel, met goede uitleg en vele testmogelijkheden. De levering is snel en de producten zijn goed verpakt, inclusief meegeleverde testers. Helaas kunnen de prijzen hoger zijn dan elders en is er een gebrek aan geschenkverpakkingen en staaltjes bij aankoop van dure producten. Klantloyaliteit kan verminderen door deze aspecten, waardoor sommige klanten liever naar concurrenten zoals Sephora gaan. Er zijn ook klachten over problemen met bestellingen, zoals artikelen die niet op voorraad zijn en langdurige processen voor retourneringen. (47%)

Levering

“Nooit ontvangen bestelling”

“Onvolledige bestelling zonder controle”

“Snelle verzending en afhandeling”

“Beschadigd cadeau”

“Vertraagde levering”

“Duidelijke communicatie, snelle levering”

“Website is verbeterd, respecteren levertermijn”

“Niet terugkomen naar de winkel”

“Bestelling niet op tijd aangekomen”

“Lang moeten wachten op informatie”

“Dringend nodig voor speciale gelegenheid”

“Levering van niet-beschikbare producten”

“Pakket niet ontvangen na beloofde levering”

“Snelle levering”

“Een beschadigd artikel ontvangen”

“Niet ontvangen bestelling”

“Beschadigde artikelen ontvangen”

“Bestelling geplaatst op zondag, bevestigingsmail ontvangen”

“Pakketje snel verzonden en makkelijk afgehaald bij afhaalpunt”

“Alles vlot en efficiënt verlopen”

“Snelle levering”

“Volledige bestelling ontvangen”

“Levering op specifieke locatie”

“Bestelling geannuleerd zonder reden”

“Wij komen zeker terug”

“Onduidelijke omruilbeleid en verantwoordelijkheden tussen filialen”

“Geen terugbetaling na 4 weken”

“Track-and-trace code niet geüpdatet”

“Duidelijke communicatie, levertermijn die gerespecteerd wordt”

“Snelle levering, slechts 1 keer een dagje langer moeten wachten”

“Geen service bij adreswijziging voor verwerking van bestelling”

“Alles perfect in orde”

“Lege doos ontvangen”

“Noodzaak om elders product te kopen door lang proces”

“Bestelling is geannuleerd vanwege onvoldoende voorraad”

“Leveringsdienst niet goed georganiseerd”

“Beschadigd en laat”

“Opnieuw werken met dezelfde transporteur Bpost”

“Veel later moeten afhalen in postkantoor in plaats van in de winkel”

“Snelle levering”

“Goed verpakt”

“Artikel niet in voorraad”

“Super snelle levering”

“Vlotte snelle levering”

“onbetrouwbaar bedrijf”

“trage levering”

“Het bestelde kwam tijdig toe”

“Bestelling niet ontvangen, geen terugbetaling na 3 weken”

“Geen levering na bestelling door fout op site”

“Pakje niet op tijd aangekomen”

“Bestelling te laat geleverd zonder goede communicatie”

“Hoge verzendkosten voor een klein pakketje”

“Geen levering”

“Gebrek aan geschenkverpakking ondanks toevoeging”

“Snelle levering”

“Lange wachttijd voor levering”

“Niet respecteren van de leveringstermijn”

“Bestelprocedure was knullig”

“Werken niet (afleveren bij de buren)”

“DHL komt wanneer hij zin heeft”

“Geen effectieve leveringstijden”

“Keuzemogelijkheden tweede levering zijn beperkt”

“Ver van ophaalpunt”

“Late levering, geen juiste tracking link”

“Besteld voor 16u maar niet de volgende dag ontvangen”

“Teleurgesteld door de late levering”

“Verwarring door verkeerde tracking link en verkeerde informatie in mail”

“Goede ervaringen”

👍 21   👎 41

ICI Paris XL heeft over het algemeen een snelle levering met duidelijke communicatie, respecteert de levertermijn en doet zijn best om volledige bestellingen te verzenden. Helaas zijn er wel enkele klachten over vertraagde leveringen, onvolledige bestellingen en beschadigde artikelen. Ook zijn er klachten over het gebrek aan service bij adreswijzigingen en het niet goed georganiseerd zijn van de leveringsdienst. Toch lijkt de meerderheid tevreden te zijn met de snelle en efficiënte service van ICI Paris XL. (65%)

Klantenservice

“Zeer vriendelijk personeel”

“Glimlachen en begroeting”

“Geduldig en vriendelijk”

“Behulpzaam en goede adviezen”

“Nooit ontvangen bestelling”

“Klantendienst reageert niet”

“Beter om naar Sephora te gaan”

“Slechte ervaring in de winkel”

“Slechte klantenservice”

“Verkoopster kan klantvriendelijkheid en vakkennis verbeteren”

“Beschadigd cadeau”

“Slechte service van klantenservice”

“Teleurgesteld in klantenservice”

“Gebrek aan respect voor klant”

“Afhandeling klacht liep fout”

“Belofte reactie niet nagekomen”

“Personeel rechtvaardigt prijsverhogingen”

“Herhaaldelijk probleem met personeel”

“Slechte service van verwaande verkoopsters”

“Vriendelijke en behulpzame medewerkers”

“Onbeschofte verkoopster”

“Niet gastvrij”

“Vriendelijker tegen mannelijke klanten”

“Niet vriendelijk tegen vrouwen”

“Niet terugkomen naar de winkel”

“Verkoopster moet van beroep veranderen”

“Betere houding aannemen”

“Schandalig”

“Vriendelijke andere verkoopsters”

“Succes voor verkoopsters die met haar moeten werken”

“Teleurstellende ervaring”

“Klantenservice moeilijk bereikbaar”

“Lang moeten wachten op informatie”

“Dringend nodig voor speciale gelegenheid”

“Teleurgesteld in serviceafhandeling”

“Levering van niet-beschikbare producten”

“Misleidende cadeaubon”

“Onbehandelde openstaande betaling”

“Snelle reactie op klacht”

“Persoonlijkheid van klantenservice”

“Gebrek aan interesse in probleem”

“Niet gewaardeerd voelen als klant”

“Goede uitleg en keuzes in winkel en online”

“Zeer slechte klantenservice”

“Moeilijk bereikbare klantenservice”

“Lange wachttijd voor oplossing”

“Een beschadigd artikel ontvangen”

“Niet ontvangen bestelling”

“Beschadigde artikelen ontvangen”

“Geen enkele manier van compensatie mogelijk”

“Klantendienst onbereikbaar en onbehulpzaam”

“Standaard antwoord via social media”

“Gebrek aan klantvriendelijkheid”

“Lange wachttijd zonder verwelkoming”

“Geen aandacht van verkoopsters”

“Beslissing om elders te kopen”

“Vernederd door verkoopster”

“Niet als zelfbediening behandeld”

“Verminderde klantloyaliteit”

“Pakketje snel verzonden en makkelijk afgehaald bij afhaalpunt”

“Alles vlot en efficiënt verlopen”

“Dure aankoop”

“Volledige bestelling ontvangen”

“Verkoper weigerde aparte zakken te geven voor elk parfum”

“Geen opties voor geschenkverpakking”

“Teleurgesteld door klantenservice-ervaring”

“vriendelijke medewerkster”

“parfum voor mijn vrouw gekocht op advies van een medewerkster”

“Betaling dubbel afgehouden”

“Behulpzaam en vriendelijk personeel”

“Passievolle klantenservice”

“Gekwalificeerd personeel”

“Onbeleefde verkoopster”

“Kleine rondborstige dame met zwart haar”

“Dikke pluim voor Marina die alles netjes heeft afgehandeld”

“Wij komen zeker terug”

“slordige online verkoper”

“goedkoop product verkeerd voorgesteld - onzeker over terugkrijgen geld”

“eerste en laatste aankoop ici paris xl !!!”

“Belachelijke manier van 'gratis' retourneren”

“Absurde manier van retouren”

“Retour zelf betalen en lang wachten op terugbetaling”

“Super vreemd gedrag super niet respectvol, ik moest naar huis gaan”

“Ik ben altijd welkom en veel keuze van cosmetica of parfum”

“Ik wil het beste voor jullie mensen”

“Slechte service in Brugge Steenstraat”

“Fouten bij terugbrengen van producten en omruilen in verschillende filialen”

“Onbehulpzame en onvriendelijke medewerkers”

“Gebrek aan dienstbaarheid en klantgerichtheid”

“Geen terugbetaling na 4 weken”

“Vertraging bij terugstorten geld”

“Onprofessioneel en klantonvriendelijk”

“Vriendelijke winkelmedewerkers, goede service”

“Slechte customer care”

“Klantenservicemedewerkers zijn kortaf en ongeïnteresseerd”

“Klantenservice neemt telefoon traag op”

“Agent is zeer vriendelijk en biedt onmiddellijk oplossing aan”

“Vriendelijke verkoopsters”

“Duidelijke kennis van producten”

“Goede tips gekregen”

“Vriendelijk personeel dat zich tot het uiterste inspant om te helpen”

“Zowel in de winkel als online super!”

“Goede uitleg en uitgebreide testmogelijkheden in de winkel”

“Goede service na aankoop voor beide winkelopties”

“Geen service bij adreswijziging voor verwerking van bestelling”

“Alles perfect in orde”

“Langdurig proces voor geld terug”

“Onbereikbare klantenservice”

“Misleidende informatie over terugbetaling”

“Gebrek aan efficiënte oplossingen”

“Gebrek aan coördinatie tussen Belgische en Nederlandse klantendienst”

“Vertraging in terugbetaling”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Onnodig lange periode voor terugbetaling”

“Terugbetaling duurde lang”

“slechts medewerkster brutaal en onvriendelijk”

“Super snelle levering”

“Nog nooit problemen gehad en bestel er regelmatig”

“Qua klantenservice, correctheid en snelheid tot nu toe mijn favoriet”

“Nog nooit problemen gehad”

“Ook extra staaltjes gekregen”

“onbetrouwbaar bedrijf”

“moeilijk contact, enkel via chat”

“Geen terugbetaling ontvangen!”

“Bestelling niet ontvangen, geen terugbetaling na 3 weken”

“Geen reactie na belofte van onmiddellijke terugbetaling”

“Geld niet terugbetaald op Visa, moest bankrekeningnummer doorgeven”

“Herhaling van slechte ervaringen met IPXL”

“Concurrentie van kleine parfumeriewinkels weg door IPXL”

“Geen compensatie aangeboden”

“Veel valse profielen op Google Recensies”

“Ik wacht al een maand op terugbetaling van een retourzending”

“Geen levering”

“Te weinig of geen staaltjes ontvangen bij aankoop van dure producten”

“Geen reactie op e-mails over bestellingen”

“Af te raden bij problemen”

“Geen eenduidig antwoord via e-mailverkeer”

“Klantenservice functioneert niet goed”

“Geen antwoord op e-mails en telefoontjes”

“Klantenservice wordt als bijzaak beschouwd”

“Slechte site”

“Geen reactie op 100 e-mails”

“Miserie bij bestellen”

“Teleurstellende klantenservice”

“Geen reactie op e-mails”

“Niet respecteren van de leveringstermijn”

“Super slechte service!”

“DHL komt wanneer hij zin heeft”

“Verkeerde informatie bij klantenservice”

“Service en proces niet van deze tijd”

“Teleurgesteld door de late levering”

“Verwarring door verkeerde tracking link en verkeerde informatie in mail”

👍 37   👎 108

De klantenservice van ICI Paris XL wordt over het algemeen positief beoordeeld, met behulpzaam, vriendelijk en gekwalificeerd personeel dat volledige bestellingen snel en efficiënt afhandelt. De uitleg en keuzes zowel in de winkel als online worden gewaardeerd. Er zijn echter ook negatieve beoordelingen waarin wordt geklaagd over lange wachttijden, onbeleefd personeel en problemen met retourzendingen en terugbetalingen, wat kan leiden tot verminderde klantloyaliteit en teleurgestelde klanten. Het is belangrijk voor ICI Paris XL om meer aandacht te besteden aan efficiënte oplossingen en een consistente klantenservice om aan alle klantbehoeften te voldoen. (67%)

Communicatie

“Klanten lokken met promoties van niet beschikbare artikelen”

“Slechte ervaring in de winkel”

“Onvolledige bestelling zonder controle”

“Verkoopster kan klantvriendelijkheid en vakkennis verbeteren”

“Snelle verzending en afhandeling”

“Beschadigd cadeau”

“Gebrek aan communicatie”

“Teleurgesteld in klantenservice”

“Belofte reactie niet nagekomen”

“Verschil online en in de winkel onaanvaardbaar”

“Duidelijke communicatie, snelle levering”

“Website is verbeterd, respecteren levertermijn”

“Onvoldoende communicatie”

“Snelle reactie op klacht”

“Persoonlijkheid van klantenservice”

“Gebrek aan interesse in probleem”

“Goede communicatie over mogelijke vertragingen”

“Een beschadigd artikel ontvangen”

“Product niet beschikbaar na aankoop”

“Niet ontvangen bestelling”

“Klantendienst onbereikbaar en onbehulpzaam”

“Standaard antwoord via social media”

“Lange wachttijd zonder verwelkoming”

“Geen aandacht van verkoopsters”

“Vernederd door verkoopster”

“Bestelling geplaatst op zondag, bevestigingsmail ontvangen”

“Dure aankoop”

“Bestelling geannuleerd zonder reden”

“Betaling dubbel afgehouden”

“Behulpzaam en vriendelijk personeel”

“Spreekt alleen Frans”

“Belachelijke manier van 'gratis' retourneren”

“Retour zelf betalen en lang wachten op terugbetaling”

“Fouten bij terugbrengen van producten en omruilen in verschillende filialen”

“Onbehulpzame en onvriendelijke medewerkers”

“Gebrek aan dienstbaarheid en klantgerichtheid”

“Onduidelijke omruilbeleid en verantwoordelijkheden tussen filialen”

“Track-and-trace code niet geüpdatet”

“Vertraging bij terugstorten geld”

“Vriendelijke winkelmedewerkers, goede service”

“Klantenservice neemt telefoon traag op”

“Agent is zeer vriendelijk en biedt onmiddellijk oplossing aan”

“Vriendelijke verkoopsters”

“Site is zeer verbeterd”

“Duidelijke communicatie, levertermijn die gerespecteerd wordt”

“Alles perfect in orde”

“Korting verloren”

“Onbereikbare klantenservice”

“Misleidende informatie over terugbetaling”

“Gebrek aan efficiënte oplossingen”

“Gebrek aan coördinatie tussen Belgische en Nederlandse klantendienst”

“Vertraging in communicatie over terugbetaling”

“Artikel niet in voorraad”

“Terugbetaling duurde lang”

“moeilijk contact, enkel via chat”

“Geen terugbetaling ontvangen!”

“Geen reactie na belofte van onmiddellijke terugbetaling”

“Geld niet terugbetaald op Visa, moest bankrekeningnummer doorgeven”

“Gebrek aan communicatie over fouten en vertragingen”

“Bestelling te laat geleverd zonder goede communicatie”

“Veel valse profielen op Google Recensies”

“Geen levering”

“Gebrek aan geschenkverpakking ondanks toevoeging”

“Geen reactie op e-mails over bestellingen”

“Geen eenduidig antwoord via e-mailverkeer”

“Geen antwoord op e-mails en telefoontjes”

“Slechte site”

“Geen bestelling bij Paris XL”

“Altijd iets dat niet klopt”

“Geen reactie op 100 e-mails”

“Geen reactie op e-mails”

“Bestelprocedure was knullig”

“Functies vallen niet (cadeau inpakken)”

“DHL komt wanneer hij zin heeft”

“Geen effectieve leveringstijden”

“Keuzemogelijkheden tweede levering zijn beperkt”

“Verkeerde informatie bij klantenservice”

“Service en proces niet van deze tijd”

“Ver van ophaalpunt”

“Late levering, geen juiste tracking link”

“Besteld voor 16u maar niet de volgende dag ontvangen”

“Verwarring door verkeerde tracking link en verkeerde informatie in mail”

“Goede ervaringen”

👍 14   👎 61

De communicatie van ICI Paris XL heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant wordt het behulpzame en vriendelijke personeel geprezen, samen met de duidelijke communicatie en snelle levering. Echter, aan de negatieve kant wordt er geklaagd over onvoldoende communicatie, dure aankopen, onvolledige bestellingen en lang wachten op terugbetalingen. Het lijkt erop dat de klantenservice inconsistent is en verbeteringen nodig heeft om aan de verwachtingen van de klanten te voldoen. (Bron: reviews, 67%)

Website

“Snelle verzending en afhandeling”

“Beschadigd cadeau”

“Website is verbeterd, respecteren levertermijn”

“Goede uitleg en keuzes in winkel en online”

“Online aankopen werden gemakkelijker gemaakt”

“Absurde manier van retouren”

“Moeilijkheid bij vinden van retourinstructies”

“Onprofessioneel en klantonvriendelijk”

“Site is zeer verbeterd”

“Zowel in de winkel als online super!”

“Meer opties beschikbaar online, inclusief producten niet in fysieke winkel”

“Geen service bij adreswijziging voor verwerking van bestelling”

“Artikel nog steeds op website”

“Geen levering na bestelling door fout op site”

“Geen voorraad terwijl vermeld op de site”

“Grote keuze aan producten”

“Geen reactie op e-mails over bestellingen”

“Slechte site”

“Slechte site”

👍 8   👎 12

De website van ICI Paris XL heeft de levertermijn gerespecteerd en verbeterd (80%). Er is een ruime keuze aan producten zowel in de winkel als online, met handige uitleg en opties beschikbaar (75%). Echter, sommige klanten hebben moeite gehad met retourneren door een onduidelijke procedure en gebrek aan reactie op mails (70%). Ook hebben sommige klanten problemen ervaren met adreswijzigingen en voorraadbeheer (65%). Over het algemeen is de service verbeterd, maar er zijn nog steeds enkele verbeterpunten.

Retourbeleid

“Betaling voor retourzending”

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Product niet beschikbaar na aankoop”

“schandalige retourprocedure”

“retourprocedure wordt onmogelijk gemaakt - formaliteiten, bewijzen, betalen voor etiket”

“goedkoop product verkeerd voorgesteld - onzeker over terugkrijgen geld”

“Belachelijke manier van 'gratis' retourneren”

“Absurde manier van retouren”

“Retour zelf betalen en lang wachten op terugbetaling”

“Moeilijkheid bij vinden van retourinstructies”

“Geen terugbetaling na 4 weken”

“terugbetaling is moeilijk te bekomen, is via overschrijving”

“Geen terugbetaling ontvangen!”

“Ik wacht al een maand op terugbetaling van een retourzending”

“Geen levering”

👍 0   👎 15

De Return Policy van ICI Paris XL is problematisch volgens de reviews. Klanten klagen over het moeten betalen voor retourzendingen en lang moeten wachten op terugbetalingen. Daarnaast vinden sommigen het moeilijk om retourinstructies te vinden en ervaren ze moeilijkheden bij het verkrijgen van een terugbetaling. De terugbetaling gebeurt via overschrijving, wat voor sommigen ook als een nadeel wordt gezien. (25%)


Over ICI Paris XL

ICI Paris XL is een keten van parfumerieën die oorspronkelijk in België is opgericht. Het bedrijf werd in 1968 gestart en heeft zich sindsdien uitgebreid tot een bekende speler op de markt van cosmetica, huidverzorging en parfumerie in meerdere Europese landen. ICI Paris XL biedt een breed assortiment aan van zowel internationaal bekende als exclusievere merken. Hun assortiment omvat producten variërend van parfums en make-up tot huidverzorgingsproducten. Het bedrijf legt nadruk op persoonlijk advies en klantenservice, met als doel de schoonheid van elke klant te versterken. Door de jaren heen heeft ICI Paris XL een sterke marktpositie verworven binnen de retailsector van de schoonheidsindustrie.


Contactgegevens

🌐 iciparisxl.be



Categorieën

Online shop | Persoonlijke verzorging