Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Hunkemöller wordt gemengd beoordeeld. Er zijn klachten over het gebrek aan reactie op e-mails en klachten, ongepaste opmerkingen van personeel en lang wachten op reactie van de klantenservice. Aan de positieve kant wordt de duidelijke maattabel genoemd, evenals snelle levering en vriendelijk personeel bij retourneren. Er wordt ook lof geuit voor de efficiënte communicatie en betalingsopties zoals Klarna. Over het algemeen lijkt de communicatie van Hunkemöller te verbeteren met betere klantenservice en consistentie in reactietijden. (43%)