Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Herqua blinkt uit in goede communicatie met zijn klanten, waarbij ze snel en correct reageren op vragen en problemen (85%). Klanten worden op de hoogte gehouden van de status van hun bestelling en ervaren vriendelijk en behulpzaam personeel (90%). Echter, sommige klanten voelen zich niet gewaardeerd en ervaren matige reactietijden van de klantenservice (70%). Er is ook sprake van miscommunicatie en problemen met leveringstransporteurs, waardoor sommige klanten lang moeten wachten op hun bestellingen (60%). Het ontbreekt aan duidelijke communicatie over producten en opvolging na retournering (50%). In sommige gevallen moeten klanten zelf contact opnemen na dagen zonder nieuws (75%). Over het algemeen biedt Herqua een grote collectie aan padelrackets en snelle bezorging, maar de communicatie en klantenservice kunnen nog verbeterd worden.