Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Figo Pet wordt over het algemeen als goed ervaren, met behulpzame en vriendelijke medewerkers die snel facturen verwerken (75%). Het proces van het afsluiten van een polis verloopt vlot en het personeel is klantvriendelijk (90%). Echter, er is ruimte voor verbetering aangezien er geen app en schadenummers beschikbaar zijn voor betere communicatie (40%) en sommige klanten klagen over moeilijk contact met de verzekeraar en onvoldoende communicatie over dekking (30%). Over het algemeen is er sprake van een mix van positieve en negatieve ervaringen wat betreft de communicatie van Figo Pet.