Droomidee

134 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor Droomidee komt uit 134 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Droomidee gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Droomidee lijkt gemengde reacties op te roepen bij klanten. Enerzijds wordt de snelle en correcte terugbetaling geprezen, maar anderzijds klagen sommige klanten over problemen met de kwaliteit van de matrassen en het gebrek aan duidelijkheid over de garantie (40%). Klanten hebben soms lang moeten wachten op vervanging of hebben zelfs helemaal geen geld teruggekregen (25%). Toch lijken kleine problemen wel goed te worden opgelost en is er begrip en vriendelijkheid bij het annuleren en terugbetalen van bestellingen (35%). Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Droomidee dus gemengde ervaringen op te roepen bij klanten.

“Matras kuilvorming”

“Snel en correcte terugbetaling”

“lang wachten op vervanging”

“Geen geld teruggekregen”

“matras al na 1.5 jaar kuilvorming”

“garantie van 10 jaar twijfelachtig”

“Geld weg en uit eigen zak weer een nieuw matras moeten kopen”

“Zware afrader”

“matras zakt erg in na een jaar al”

“geklaagd hierover antwoord was toen nog niet vergenoeg ingezakt maar je heb wel 10 jaar garantie”

👍 6   👎 22

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Alicia - 10 februari 2024

  • Matras kuilvorming

Nora Michel - 17 december 2023

  • Vlotte klantenservice
  • Snel en correcte terugbetaling
  • Positieve ervaring

Zoë Bergers - 21 maart 2023Trustpilot 🔗

  • mooi matras gekocht
  • klantenservice was goed
  • matras met kuilvorming
  • lang wachten op vervanging
  • slechte communicatie

Martin - 15 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Nieuwe matrassen niet geleverd
  • Geen geld teruggekregen
  • Communicatieproblemen
  • Bedrijf niet bereikbaar

Bert drost - 29 januari 2023Trustpilot 🔗

  • matras al na 1.5 jaar kuilvorming
  • service is ver te zoeken
  • garantie van 10 jaar twijfelachtig
  • miskoop van 2021

Lvdw - 27 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte service
  • Matras zat binnen een paar maanden een scheur in
  • Geen reactie op vragen over terugbetaling
  • Geld weg en uit eigen zak weer een nieuw matras moeten kopen

Vincent - 23 december 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit matrassen met diepe kuilen
  • Matrassen zijn te slap en worden regelmatig gedraaid
  • Miskoop van 2020
  • Zware afrader

Ah - 10 december 2022Trustpilot 🔗

  • matras zakt erg in na een jaar al
  • geklaagd hierover antwoord was toen nog niet vergenoeg ingezakt maar je heb wel 10 jaar garantie
  • nu 2 jaar later nog erger ingezakt maar heb geen zin om weer met een rolmaat en stok te meten want dat heeft geen zin, dan zeggen ze weer niet genoeg ingezakt
  • ik en mijn partner rollen naar buiten daardoor slapen we op de rand in de hoop er niet uit te vallen
  • Nu maar opzoek naar een ander matras maar nooit meer bij droomidee

Roosje - 15 november 2022Trustpilot 🔗

  • langzame levering
  • slechte communicatie
  • gebrekkige klantenservice
  • geen retourbeleid

Totta - 4 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Niks waard
  • Nooit zo iets meegemaakt
  • Matras snel versleten en slechte service
  • Weggegooid geld

Martine - 23 september 2022Trustpilot 🔗

  • Prima service
  • Contact met klantenservice verliep prima
  • Altijd vlot en correct te woord gestaan door Tygo
  • Matras werd volgens afspraak opgehaald
  • Binnen een paar dagen had ik mijn geld terug

Erik - 18 september 2022Trustpilot 🔗

  • Matras is na het uitpakken niet weer in zijn originele vorm teruggekomen.

kennedy morales - 20 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • 2 keer gerecycleerde matras ontvangen ipv nieuwe matras. Kuilvorming door scheve binnenvering.
  • Gratis upgrade naar superior matras gekregen. Excuses van het bedrijf aangeboden.
  • Probleem goed opgelost. Verdient 5 sterren.
  • Dank aan Tygo voor inspanningen en snelle oplossing.

Gj de Paauw - 3 juli 2022Trustpilot 🔗

  • niet op tijd geleverd
  • geen contact opgenomen
  • oude matras weggegooid
  • moest op de bank slapen
  • matras nooit ontvangen

Tamara Tadeo - 29 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Kleine problemen goed opgelost

Frank - 23 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte matras en nog slechtere service
  • Grote kuilen in matras binnen jaar
  • Vrees voor vergelijkbaar proces
  • Hele dag vrij genomen voor levering
  • Matras niet in vrachtwagen bij levering
  • Voor niks dag thuis gebleven door late levering zonder excuses
  • Zeker geen aanrader

klant - 11 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Correcte en snelle terugbetaling
  • Matras werd elders afgeleverd
  • Matras niet op voorraad ondanks site aanduiding

Patricia VDV - 22 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Kuilvorming na 4 jaar
  • Snelle vervanging van matras

niels - 27 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Begripvol, vriendelijk, geen problemen bij annuleren en terugbetaling

RINA - 15 december 2021Trustpilot 🔗

  • snelle levering
  • matras te zacht

Gerda Bisschops-Ruiter - 2 november 2021Trustpilot 🔗

  • Lange levertijd
  • Matras nog niet kunnen uitproberen

H.L.M. van den Berg - 14 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Matras niet op hoogte maar vervangen en nu tevreden.
  • Product voldeed niet en nu geld terug.
  • Klasse opgelost.

Teun - 5 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Snelle correcte levering