Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van De Bijenkorf wordt over het algemeen geprezen door klanten, met snelle en correcte levering, goede service en vlotte bestellingen die regelmatig worden bijgewerkt over de status van hun pakket. Echter, sommige klanten klagen over communicatieproblemen, onbereikbare directieleden en problematische oplossingen voor cadeaukaarten. Hoewel de klantenservice over het algemeen als slecht wordt beschouwd, lijkt het wel mogelijk om hen tot heel laat in de avond en zelfs in het weekend te bereiken. Er is ruimte voor verbetering in termen van communicatie over beschikbaarheid, leveringstijden en terugbetalingen. Over het algemeen lijkt de communicatie van De Bijenkorf wat inconsistent en is er ruimte voor verbetering. (60%)