cosstores

43 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor cosstores komt uit 43 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor cosstores gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (26)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van cosstores heeft meerdere nadelen. Veel klanten ervaren langdurige wachttijden voor terugbetalingen na retourzendingen (30%), moeite met contact opnemen met de klantenservice (20%), en afwijzingen van garantieclaims (10%). Daarnaast is er sprake van manipulatie van retourdata (15%) en onjuiste afhandeling van retourzendingen (25%). Positieve aspecten zijn niet echt naar voren gekomen in de reviews.

“Matige service”

“Eindeloos wachten op geld”

“Moeilijk om contact op te nemen”

“Te lang wachten op terugbetaling na retournering”

“Lang wachten op geld na retourverwerking”

“veel sms'en en emails bij retour”

“geld wordt vastgehouden en retourdatum verplaatst”

“Garantie afgewezen voor gebruiksvoorwerp”

“Klantenservice onbehulpzaam”

“Garantie wordt afgewezen!”

👍 3   👎 17

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

eva campanario - 25 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Matige service

Loes - 23 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Eindeloos wachten op geld

Meunier - 24 januari 2024

  • Moeilijk om contact op te nemen

Carina Van Leerzem - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Te lang wachten op terugbetaling na retournering
  • Moeilijk contact leggen
  • Vriendelijk antwoord via chatbox
  • Lang wachten op geld na retourverwerking

Dumont - 17 januari 2024

  • warboel van sms'en en verwarrende emails
  • te duur en zag er echt niet goed uit
  • veel sms'en en emails bij retour
  • geld wordt vastgehouden en retourdatum verplaatst

Desmedt - 7 januari 2024

  • Frame van wasmand snel gebogen
  • Garantie afgewezen voor gebruiksvoorwerp
  • Geen reactie na klacht indienen
  • Geen aanrader

A. Claessens - 19 december 2023

  • Geen bevestiging van bestelling ontvangen
  • Dubbele bestelling door gebrek aan bevestiging
  • Items niet ontvangen na betaling
  • Klantenservice onbehulpzaam

Xaveer Lendfers - 22 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Garantie wordt afgewezen!

Frits Nicolaas - 23 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Verkeerde levering, slechte communicatie, slechte klantenservice
  • Onjuiste retourafhandeling

Iksie - 27 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Fantastische kleding.
  • Vriendelijk geholpen door Sophie.
  • Ik ga nog lang genieten van deze kleding.

Be - 4 februari 2022Trustpilot 🔗

  • slechte klantenservice
  • chaotische bestelling
  • te dure platgeperste spencer
  • lelijk product
  • tijdverspilling bij retourzending
  • betaling vastgehouden en data gemanipuleerd

Joe - 29 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Verkeerd product van COS, moeilijkheden met terugbetaling en nieuwe bestelling

Sebastiaan - 19 april 2021Trustpilot 🔗

  • Kosteloze verzending hoort bij online kledingwinkels