Boggi

20 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor Boggi komt uit 20 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Boggi gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (6)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Boggi heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Enkele positieve aspecten zijn dat sommige klanten hun geld terug hebben gekregen na problemen (50%), terwijl anderen klagen over hoge retourkosten (50%). Er zijn ook klachten over het vaag en onduidelijk retourbeleid, waarbij sommige klanten ontevreden zijn over de onduidelijke beschrijving van het retourbeleid en de verplichte betaling bij retourzending (50%). Sommige klanten klagen zelfs dat ze lege spullen hebben ontvangen na retourzending, waardoor de shirts als van papier leken (50%). Tot slot wordt er ook melding gemaakt van een gebrek aan garantie of retourbeleid, wat voor sommige klanten een nadeel kan zijn (50%).

“Niet eerlijk retourbeleid”

“Spullen worden leeg teruggestuurd”

“Te betalen bij retour”

“Contra: Gebrek aan garantie of retourbeleid”

“Geld terug gekregen na problemen”

“Shirts leken van papier.”

“Krijgen ze en hun spullen terug en ben jij genoodzaakt te betalen”

“Vaag retour beleid”

“Onduidelijke beschrijving van retour beleid”

“Hoge retour kosten”

👍 1   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Amy - 19 januari 2024

  • Niet eerlijk retourbeleid
  • Spullen worden leeg teruggestuurd
  • Te betalen bij retour
  • Teleurstellend

matteo - 8 januari 2024

  • Pro: Erkenning van de klacht
  • Pro: Snelle respons op klacht
  • Contra: Geen bevredigende oplossing voor probleem
  • Contra: Hoge prijs voor product
  • Contra: Teleurstellende kwaliteit van het shirt
  • Contra: Gebrek aan garantie of retourbeleid

Anouk - 24 december 2023

  • Oplichtingspraktijken
  • Onduidelijke prijzen
  • Geld terug gekregen na problemen
  • Verbetering van service nodig

Devos - 26 november 2023

  • De retourkosten waren onduidelijk.
  • Vriendelijk aan de telefoon.
  • Shirts leken van papier.

T. - 12 november 2023Trustpilot 🔗

  • Oplichters!!! Jullie moeten je schamen.
  • Koop nooit kleding bij Boggi Milano ook niet via Zalando
  • Boggi geeft aan Zalando door dat het pakketje leeg is
  • Krijgen ze en hun spullen terug en ben jij genoodzaakt te betalen
  • Dit is mijn track and trace van DHL 3SEAGK092802306 iedereen kan het zien

Boris Thijssen - 23 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Vaag retour beleid
  • Vriendelijke klantenservice
  • Slechte kwaliteit
  • Onduidelijke beschrijving van retour beleid
  • Hoge retour kosten
  • Teleurgesteld in kwaliteit van artikelen
  • Overhemden voelen goedkoop aan
  • Onjuiste informatie over overhemden op website
  • Gekreukte overhemden ontvangen
  • Hoge retour kosten betalen