Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Boggi heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Enkele positieve aspecten zijn dat sommige klanten hun geld terug hebben gekregen na problemen (50%), terwijl anderen klagen over hoge retourkosten (50%). Er zijn ook klachten over het vaag en onduidelijk retourbeleid, waarbij sommige klanten ontevreden zijn over de onduidelijke beschrijving van het retourbeleid en de verplichte betaling bij retourzending (50%). Sommige klanten klagen zelfs dat ze lege spullen hebben ontvangen na retourzending, waardoor de shirts als van papier leken (50%). Tot slot wordt er ook melding gemaakt van een gebrek aan garantie of retourbeleid, wat voor sommige klanten een nadeel kan zijn (50%).