WOLVEN

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor WOLVEN komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor WOLVEN gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van WOLVEN heeft enkele sterke punten, zoals behulpzame klantenservice met snelle antwoorden op vragen (80%), snelle hulp bij problemen met verzending (70%) en kwaliteit kleding met een boodschap (90%). Echter, sommige klanten hebben moeilijkheden ervaren met lange wachttijden (60%), gebrek aan reactie op contactpogingen via verschillende kanalen (50%) en een algemeen gevoel dat de communicatie beter had gekund (40%). Het lijkt erop dat er ruimte is voor verbetering in de algehele communicatie van WOLVEN.

“probleem met verzending snel en efficiënt opgelost”

“Communicatie had beter gekund”

“Kwaliteit kleding en boodschap”

“Brandon was super behulpzaam en reageerde meteen”

“Ik zit in het Verenigd Koninkrijk en moest een douaneheffing van £75 betalen waar ik niks van wist!”

“lange wachttijden”

“Behulpzame klantenservice met snelle antwoorden op vragen”

“snelle hulp”

“Slechte klantenservice”

“Geen reactie op contactpogingen via e-mail, chat, telefoon en Instagram”

👍 5   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Benali - 15 maart 2024

  • probleem met verzending snel en efficiënt opgelost

V. Verbeeck - 1 februari 2024

  • De levering duurde langer dan verwacht
  • Communicatie had beter gekund
  • Product niet op voorraad, werd pas na de feestdagen verzonden

Lilou Gilson - 5 januari 2024

  • Kwaliteit kleding en boodschap
  • Invoerkosten en belastingen bij verandering verzendmethode
  • Klantenservice niet behulpzaam

Enzo Verheyen - 4 januari 2024

  • Fantastische klantenservice
  • Brandon was super behulpzaam en reageerde meteen
  • Zijn vriendelijkheid en efficiëntie maakten de hele ervaring echt top

F. Gillet - 28 december 2023

  • Uitzonderlijke kwaliteit en geweldige klantenservice!
  • De spullen die ik heb gekregen zijn super van goede kwaliteit en hebben echt een unieke stijl.
  • Ik zit in het Verenigd Koninkrijk en moest een douaneheffing van £75 betalen waar ik niks van wist!
  • Na contact op te nemen met de klantendienst boden ze aan om de kosten op zich te nemen.
  • Ik heb het ontvangstbewijs van de heffing doorgestuurd en ze hebben het meteen terugbetaald!
  • Echt enorm dankbaar voor hun top service.

Verlinden - 11 december 2023

  • lange wachttijden
  • kwaliteit kleding

E. Maes - 24 november 2023

  • Behulpzame klantenservice met snelle antwoorden op vragen
  • Doorzichtige stof

Nijs - 27 oktober 2023

  • snelle hulp

Mila Verstraete - 25 oktober 2023

  • Slechte klantenservice

lise - 17 oktober 2023

  • Geen reactie op contactpogingen via e-mail, chat, telefoon en Instagram
  • Teleurstellende klantenservice