Verisure

138 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.8 voor Verisure komt uit 138 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Verisure gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Verisure is gemengd beoordeeld door klanten. Enerzijds wordt het langdurige proces voor terugbetaling (60%) en het lange opzegtermijn van het contract (40%) als negatief ervaren. Anderzijds wordt het snelle reageren op noodsituaties (80%) en de goede service (70%) als positief ervaren. Het is echter spijtig dat er geen vergoeding wordt geboden voor verloren gereedschap (50%).

“goed”

“Snel reageren op noodsituaties”

“Raam was los door hevige wind, niet ingebroken.”

“lang opzegtermijn contract”

“Spijtig van verloren gereedschap”

“Langzaam proces voor terugbetaling”

👍 3   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Giovannie - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Snel reageren op noodsituaties

Agnes - 5 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Met een gerust gevoel de deur uitgaan of gaan slapen.
  • Interventie bij open raam terwijl wij niet thuis waren.
  • Controle na niet beantwoorden van telefoon tijdens feestje.
  • Raam was los door hevige wind, niet ingebroken.

Nico - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • goede service
  • opvolging alarmsysteem
  • lang opzegtermijn contract

Johnny Janssens - 26 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Correcte service en goede uitleg
  • Spijtig van verloren gereedschap

Iris - 22 maart 2023

  • Slechte klantenservice
  • Langzaam proces voor terugbetaling