Van Gemert Ondermode

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Van Gemert Ondermode komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Van Gemert Ondermode gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Van Gemert Ondermode lijkt problematisch volgens de reviews. Klanten hebben moeilijkheden met het retourneren van producten en vinden het beleid onduidelijk en moeilijk te volgen. Er wordt geen geld teruggegeven voor niet-geleverde goederen en er lijkt geen optie te zijn voor restitutie bij annulering of ontevredenheid. De langdurige levering en slechte klantenservice dragen bij aan de negatieve ervaringen van klanten, die het bedrijf als onbetrouwbaar beschouwen. (50%)

“Lage kwaliteit”

“Oplichterij met factuur van 200 euro voor garantiegeval”

“Regelrechte ramp sinds overschakeling ERP”

“Niemand aanraden om bestellingen te plaatsen bij Van Marcke”

“Vicieuze cirkel waar je niet uit geraakt”

“Bestellingen annuleren en geld terugvragen”

“Implementatie van ERP niet voorafgegaan door testomgeving”

“slechte kwaliteit ondergoed”

“Retourbeleid moeilijk te volgen en onduidelijk”

“Langdurige levering en slechte klantenservice”

👍 0   👎 15

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

hamza - 4 maart 2024

  • Lage kwaliteit
  • Ongemakkelijke pasvorm
  • Duur
  • Beperkt aanbod

Glenn - 3 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Technicus kwam na 7 weken, probleem snel opgelost
  • Oplichterij met factuur van 200 euro voor garantiegeval

Marino De Wispelaere - 27 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Regelrechte ramp sinds overschakeling ERP
  • Niemand aanraden om bestellingen te plaatsen bij Van Marcke
  • Veel beloftes maar al snel wordt alles duidelijk
  • Vicieuze cirkel waar je niet uit geraakt
  • Bestellingen annuleren en geld terugvragen
  • Implementatie van ERP niet voorafgegaan door testomgeving

De Smedt - 25 februari 2024

  • slechte kwaliteit ondergoed

Lisa - 4 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Geen terugbetaling na problemen met levering
  • Moeilijke communicatie met het bedrijf
  • Retourbeleid moeilijk te volgen en onduidelijk

V. M. - 28 december 2023Trustpilot 🔗

  • Efficiënt facturatiedienst
  • Archaïsche offertebon, verkeerde verwachtingen inzake leveringsdatum
  • Geen communicatie na betaling
  • Langdurige levering en slechte klantenservice

tomasz2 - 12 december 2023Trustpilot 🔗

  • Late levering, Gebrek aan communicatie, Onbehulpzame klantenservice
  • Geen restitutie voor niet-geleverde goederen
  • Slecht leveringssysteem

Tony VdB - 15 november 2023Trustpilot 🔗

  • Moeilijk om afspraken na te komen
  • Gebrek aan leveringsefficiëntie
  • Onprofessioneel gedrag Van Marcke
  • Gebrek aan communicatie
  • Onbetrouwbare leveringen
  • Onjuiste aanlevering van producten
  • Geen oplossingen aangereikt
  • Moeilijkheden met terugzenden van producten

Barbara - 1 november 2023Trustpilot 🔗

  • Bestelling na maanden nog steeds niet geleverd.
  • Mijn bejaarde tante wacht nog steeds op haar bestelling van augustus en moet zich al maanden wassen aan een teiltje zonder verwarming.
  • Er wordt elke keer gezegd dat het binnen de 2 dagen geregeld gaat zijn, maar dit gebeurt niet.
  • Geen geld terugstorting wanneer hierom gevraagd wordt.

VERHOEGSTRAETE PATRICK - 3 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte after-sales service
  • Onnodig verlof genomen voor reparatie
  • Kraan lekt nog steeds na een jaar
  • Teleurstellende klantvriendelijkheid
  • Onbetrouwbaar bedrijf, ver van tevreden

Alexander Jacobs - 22 september 2023Trustpilot 🔗

  • Herhalend aanrekenen van garantie-interventie
  • Slechte telefonische bereikbaarheid en verzoek om alles op mail te zetten
  • Herfacturatie na op vervallen gezet bedrag