Radisson Hotel Group

112 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor Radisson Hotel Group komt uit 112 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Radisson Hotel Group gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (102)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Radisson Hotel Group biedt een comfortabel verblijf met schone kamers en vriendelijk personeel (60%). Echter zijn er ook enkele negatieve aspecten, zoals hoge prijzen, gebrek aan hygiëne en inconsistenties met beloningssystemen (40%). De levering heeft te maken met inconsistentie in klantenservice, hygiëne en efficiëntie, met positieve aspecten zoals lekker eten en een fantastisch zwembad (100%). De Customer Service is een mix van positieve en negatieve aspecten, met klachten over onbehulpzaamheid en onvriendelijkheid naast complimenten over vriendelijkheid en behulpzaamheid (50%). Communicatieproblemen lijken ernstig te zijn, met klachten over dubbele betalingen en onjuiste reserveringen, en onvriendelijk en onprofessioneel personeel (67%). De website heeft een overvolle lay-out en moeilijk leesbare lettertypen, maar sommige gebruikers waarderen de locatie-informatie en schone kamers (70%). Het retourbeleid ontvangt gemengde beoordelingen, met klachten over weigeringen van terugbetaling naast positieve opmerkingen over flexibiliteit bij boekingen (60%). Over het algemeen lijkt de Radisson Hotel Group te kampen met inconsistenties in service, communicatieproblemen en verbeteringen nodig te hebben in klantenservice en websitegebruiksvriendelijkheid.

Product

“Ze bedriegen je met punten”

“Je moet constant je punten in de gaten houden”

“Heb de app verwijderd en zal niet meer verblijven”

“Slechtste hotel- en klantenservice-ervaring”

“Kreeg niet de kamer of het pakket waarvoor betaald was”

“Een van de slechtste hotels waar ik heb verbleven”

“Er moeten belangrijke verbeteringen worden aangebracht”

“Niet proper”

“Hoge prijzen voor lage kwaliteit”

“Lobby was onberispelijk”

“Kamer was teleurstellend”

“Slecht onderhoud in de badkamer”

“Overgewaardeerde 4+ beoordeling”

“Geweldige ervaring”

“Zal opnieuw verblijven”

“Dichtbij het strand van Candolim”

“Gerechten niet beschikbaar zonder voorafgaande kennisgeving”

“Oorspronkelijk verkeerd bedrag in rekening gebracht”

“Supergezellige kamer en chique badkamer”

“Lekker ontbijt met veel opties”

“Topverblijf”

“Kamer weggegeven ondanks reservering”

“Onvoldoende hygiëne en verouderde voorzieningen”

“Geen comfortabele verblijfservaring”

“de kamer was lekker ruim en comfortabel”

“het eten in het restaurant was lekker”

“Super leuk hotel”

“Geweldige kamer en vriendelijk personeel”

“Lekker eten en fantastisch zwembad”

“Fantastisch verblijf”

“Comfortabele en propere kamers”

“Topkwaliteit voorzieningen”

“Lawaai dat de slaap verstoort”

“Slechte kwaliteit isolatie en verwarming”

“Gebrek aan comfort en ontspanning”

“GEEN loyaliteit aan de klanten”

“'geen aankondiging' van 's nachts devaluatie van beloningspunten”

“Hotel is prima”

“Lawaai 's nachts van de straat”

“Hotel is in slechte staat”

“Kamer proper en comfortabel”

“Handige ligging van het hotel”

“Faciliteiten goed”

“Kleine en muffe kamer”

“Tegenvallend ontbijt”

“Neglect in providing bath essentials”

“Mogelijk de slechtste hotelboekingssite ooit”

“Hun website moet de slechtste zijn die ik ooit heb geprobeerd te gebruiken”

“Kan niet inloggen om ledenkorting te krijgen vanwege wachtwoordprobleem”

“Website stelt zijn eigen startdatum voor verblijf in en voorkomt wijzigingen”

“Moeilijkheden om data in te voeren voor boeking, websitefouten”

“Websitefouten leiden tot frustratie en verspilling van tijd”

“Betere deals gevonden op websites van derden ondanks lidmaatschap”

“Kaartgegevensinvoer leidt tot leeg scherm, moeite met boeken”

“Uren verspild aan onsuccesvolle boekingspogingen als gevolg van websiteproblemen”

“Verrast door kamer mismatch”

“Extra bed te klein”

“Gebrek aan gevraagd uitzicht van de kamer”

“het toestaan ​​van hotels van derden om branding te gebruiken”

“vieze kamer met haren in de badkamer”

“zwak straaltje water in de douche”

“ineffectieve onderhoudspoging aan de douche”

“kamer levert geen aangename ervaring op”

“geschaad reinheid en slecht functionerende voorzieningen”

“kamer met uitzicht op niet-onthulde bouwplaats”

“Er stroomde water, afvoerproblemen, vlekken op het matras, gebrek aan magnetron, aanbetaling vereist”

“kleine kamer, rare geur, niet vers beddengoed, badkamer niet schoon, slechte geluidsisolatie, onvriendelijk personeel, teleurstellende ervaring”

“onvoorziene gebeurtenis die de suite onbeschikbaar maakte”

“aangeboden kleinere, onderling verbonden kamers”

“kamerdaling veroorzaakte verwarring in het systeem”

“vooruitbetaald ontbijt in rooftop restaurant omgeleid naar een andere locatie”

“Moeilijk te navigeren, beperkte hotelselectie”

“Onnauwkeurige locatieresultaten”

“Ontbrekende beschikbare merken”

“Geweldig personeel en geweldig eten”

“Makkelijk te navigeren locatie, parkeergelegenheid ter plaatse, zeer comfortabele kamers en bed”

“Temperatuur van de kamer regelbaar, goede selectie TV-zenders, deel van spiegel in douche die niet beslaat”

“Gezellig en gastvrij hotel”

“Ruime en propere kamer met moderne voorzieningen”

“Heerlijke maaltijden en perfecte vergaderfaciliteiten”

“Positieve reviews en tevredenheid over verblijf”

“Goede locatie, geweldig uitzicht, goed ontbijt, mooie schone kamer”

“Lawaaierig, oud gebouw, dunne ramen, airco problemen”

“Deens design uit de jaren 70, niets bijzonders”

“DIEVEN”

“Misleidende informatie over boeken met punten via de app”

“Slechte schoonmaak van de kamer met alleen service op aanvraag”

“Gebrek aan dressoir of meubilair om persoonlijke spullen op te bergen”

“Waterinfiltratie van het plafond bij storm”

“Matig ontbijt en teleurstellende service”

“Defecte airconditioning in het restaurant met overmatige hitte”

“Goede locatie”

“Onaangename parkeerboete van 660 SEK, lange wachttijd bij het inchecken, service ver onder de standaard voor de prijs”

“Niet verhuurbaar aan anderen”

“Vieze bedden en extreem slechte/geen service”

“Schoon”

“Veiligheidsbeambten aanwezig in het hele hotel”

“Hoog percentage migranten bij het ontbijt die voor chaos zorgen”

“Vieze gemeenschappelijke ruimtes met bevlekte en opgetrokken tapijten”

“Bed zakte in het midden door”

“Veertjes staken uit het dekbed”

“Schimmel in bad”

“Persoonlijk item mist”

“Spotless clean staff”

“Comfortable stay”

“Good location near train station”

“Gebrek aan extra voorzieningen in de kamer”

“Verwachtingen niet waargemaakt”

“Lagere service dan verwacht in een 5-sterrenhotel”

“Fantastisch hotel”

“Prachtig hotel. Geweldige kamer!”

“Verzocht kamer niet beschikbaar bij aankomst”

“Geen compensatie voor verschil in kamertype”

“Gratis ontbijt aangeboden als compensatie”

“Verblijf van 3 nachten toegevoegd als Radisson punten”

“Slechte hygiënenormen”

“Gebrek aan beloofde voorzieningen”

“Trage en onresponsieve roomservice”

“Slechte kwaliteit en onderhoud van de kamer”

“Geen waar voor je geld”

“Slechte ervaring met boeken”

“Gebrek aan creditcardinformatie bij het boeken”

“Weigering van inchecken vanwege betaalmethode”

“Teleurstelling”

“Beslissing tot annuleren van het lidmaatschap”

“Garantie voor tarieven NIET NAGEKOMEN”

“Misleidende vereisten voor tariefgarantie”

“Reservering geannuleerd vanwege slechte ervaring”

“Slechtste slaap, om 2 uur 's nachts wakker geworden van water dat op het tapijt druppelt”

“Geur van stilstaand water in de kamer”

“Slechte reputatie”

“Slechte kamer”

“Spa heeft geen zitplaatsen voor het aantal mensen”

“Een man genaamd Brad draagt vuilniszakken vol handdoeken, lakens, benodigdheden van het hotel door de achterdeur naar buiten.”

“Ik hoorde de schoonmaakster ze 's nachts smokkelen en verkopen aan andere motels in de omgeving.”

“Dit was in Abingdon Virginia.”

“Dubbel in rekening gebracht”

“Nam beloningspunten en weigerde ze terug te geven”

“Inefficiënte en frustrerende ervaring”

“Premiumstatus gedegradeerd”

“Zal Radisson vermijden voor toekomstige reizen”

“3 bugs gedood”

“Lichtschakelaar flikkerde”

“Water liep langzaam weg in badkamer”

“Fraude bij boeking, Slechte klantenservice, Gebrek aan begrip, Geen transparante communicatie”

“Foute reserveringsinformatie”

“Bank afgebladderd, bladeren en spinnenwebben in de douche, bakken liepen over.”

“Zeer koude kamer, gebrek aan adequate verwarming, te veel betaald bij uitchecken, onbeleefde manager”

“Zeer teleurstellende ervaring bij Radisson”

“Kamer bezet bij aankomst”

“Verblijf op bouwplaats”

“Ongepast gedrag en roken in de faciliteit”

“Hygiënische kwesties”

“Muf en beschimmeld geur.”

“App is absoluut waardeloos”

“Geen handdoeken op de kamer”

“hotel voor verblijf van 1 maand via homelike.com”

“Restitutieverschil tussen Radisson en Homelike”

“Opgelicht uit 40.000 punten”

“Meerdere keren gebeten door bedwantsen.”

“Gebrek aan hygiëne- en veiligheidsnormen.”

“Kapotte bagagewagen en langzaam incheckproces”

“Kamer koelt niet af, vies en geen beschikbaar alternatief”

“Verwend ontbijt, kapotte sapmachine, verdunde koffie”

“Beste plek om te verblijven in Amsterdam”

“Overtreding van prijsgarantie”

“Waardeloze prijsmatchgarantie”

“Aanbevelen om via derden te boeken”

“Vergelijking met servicekwaliteit van concurrenten”

“Heel boos dat ik meer dan 4 uur heb gereden om ...”

“Vervuiling en chaos”

“Schone kamers en vriendelijk personeel”

“Radisson ondersteunt gewelddadige en gevaarlijke organisaties”

“Gangen en kamers voldoen nauwelijks aan de norm”

“Kamers zijn klein”

“Oudere vervallen plaats”

“Geen high-end hotel, oude klompige kussens, keiharde matrassen, afbladderende verf aan het plafond, housekeeping die je vroeg wakker maakt, onbehulpzaam personeel”

“Mijn gewoonte verloren”

“Leuke vakantie in Stettin”

“Prachtig uitzicht op de rivier De La Plata”

“Geweldig restaurant genaamd Carmen”

“Rap zwembadfeest met ongeveer 200 gangsters die niet eens in het hotel verbleven”

“Kon zelfs de liften niet gebruiken omdat ze ze hadden overgenomen”

“Enige reden dat ik ze 2 sterren geef is omdat ik Wi-Fi op mijn kamer had”

“Zeker het laatste bezoek”

“Rookkamer toegewezen ondanks klacht”

“Standaardkamer ontvangen in plaats van Superior; Alleen betaald voor standaardkamer ondanks boeking van Superior; Honden alleen toegestaan ​​op standaardkamers”

“Roomservice altijd te laat en handdoeken niet schoon”

“Luid lawaai gedurende de nacht”

👍 40   👎 145

Radisson Hotel Group biedt een comfortabel verblijf met schone en comfortabele kamers, handige faciliteiten en vriendelijk personeel (60%). Echter zijn er enkele negatieve punten, zoals hoge prijzen in verhouding tot de kwaliteit, gebrek aan hygiëne in sommige kamers en inconsistenties met beloningssystemen (40%).

Levering

“Lang check-in proces”

“Dubbel betaald voor restaurantbezoek”

“Høje priser og manglende fleksibilitet ved check-out tidspunkt”

“Vertraagde levering”

“Kamer weggegeven ondanks reservering”

“Lekker eten en fantastisch zwembad”

“Lawaai dat de slaap verstoort”

“Kamers waren niet klaar en moesten 2 uur wachten om in te checken”

“Handige ligging van het hotel”

“Kleine en muffe kamer”

“Late check-in and lack of transparency”

“Ontvangen van een e-mail met een kortingsaanbieding en worstelen om voor uren zonder succes te boeken”

“Kaartgegevensinvoer leidt tot leeg scherm, moeite met boeken”

“Uren verspild aan onsuccesvolle boekingspogingen als gevolg van websiteproblemen”

“ineffectieve onderhoudspoging aan de douche”

“Er stroomde water, afvoerproblemen, vlekken op het matras, gebrek aan magnetron, aanbetaling vereist”

“kleine kamer, rare geur, niet vers beddengoed, badkamer niet schoon, slechte geluidsisolatie, onvriendelijk personeel, teleurstellende ervaring”

“vooruitbetaald ontbijt in rooftop restaurant omgeleid naar een andere locatie”

“Makkelijk te navigeren locatie, parkeergelegenheid ter plaatse, zeer comfortabele kamers en bed”

“Vriendelijk personeel en snel inchecken”

“Goede locatie, geweldig uitzicht, goed ontbijt, mooie schone kamer”

“"Do-Not-Disturb" niet gerespecteerd, sleutelkaart vergrendeld vóór uitchecken”

“DIEVEN”

“Slechte schoonmaak van de kamer met alleen service op aanvraag”

“Waterinfiltratie van het plafond bij storm”

“Vertraagde vlucht veroorzaakt overlast”

“Onaangename parkeerboete van 660 SEK, lange wachttijd bij het inchecken, service ver onder de standaard voor de prijs”

“Kamer was niet schoongemaakt”

“Verse handdoeken geleverd op verzoek”

“Vieze handdoeken niet verwijderd na verzoek”

“Persoonlijk item mist”

“Good location near train station”

“Slechte hygiënenormen”

“Trage en onresponsieve roomservice”

“Trekken extra bedrag zonder toestemming”

“Niet ontvangen”

“Lang wachten bij het inchecken zonder duidelijke tijdlijn”

“Slechtste slaap, om 2 uur 's nachts wakker geworden van water dat op het tapijt druppelt”

“Receptie biedt om 4 uur 's nachts een andere kamer aan”

“Een man genaamd Brad draagt vuilniszakken vol handdoeken, lakens, benodigdheden van het hotel door de achterdeur naar buiten.”

“Dubbel in rekening gebracht”

“Inefficiënte en frustrerende ervaring”

“Zal Radisson vermijden voor toekomstige reizen”

“Zeer koude kamer, gebrek aan adequate verwarming, te veel betaald bij uitchecken, onbeleefde manager”

“Kamer niet schoongemaakt tijdens verblijf”

“Moest wachten tot 15:10 uur om in te checken”

“Het duurde meer dan 1,5 uur om handdoeken te krijgen”

“Vertraagde en onvoldoende schoonmaakdiensten.”

“Kapotte bagagewagen en langzaam incheckproces”

“Beste plek om te verblijven in Amsterdam”

“Aanbevelen om via derden te boeken”

“Vervuiling en chaos”

“Op straat gezet ondanks het hebben van een voucher”

“Rap zwembadfeest met ongeveer 200 gangsters die niet eens in het hotel verbleven”

“Kon zelfs de liften niet gebruiken omdat ze ze hadden overgenomen”

“Wees voorzichtig om in het Radisson in Rochester Ny te verblijven”

“Lange inchecktijd”

👍 7   👎 49

De levering van Radisson Hotel Group wordt bekritiseerd voor verschillende aspecten, waaronder onvriendelijk personeel (50%), slechte geluidsisolatie (60%), teleurstellende ervaringen (50%), lang check-in proces (70%), kamers niet schoon (60%), dubbel betaald (100%) en vertraagde levering (100%). Positieve aspecten zijn het lekkere eten en fantastische zwembad (100%), vriendelijk personeel en snel inchecken (100%), goede locatie en mooi uitzicht (100%), en verse handdoeken op verzoek (100%). Over het algemeen lijkt de levering te worden verstoord door inconsistentie in klantenservice, hygiëne en efficiëntie.

Klantenservice

“Ze bedriegen je met punten”

“Je moet constant je punten in de gaten houden”

“Moet heen en weer e-mailen voor punten”

“Vorige keer weigerden ze punten toe te kennen”

“Vriendelijke, flexibele en behulpzame service”

“Slechtste hotel- en klantenservice-ervaring”

“Ging door de bank om geld terug te krijgen”

“Zou het bedrijf niet vertrouwen met geld”

“Een van de slechtste hotels waar ik heb verbleven”

“Er moeten belangrijke verbeteringen worden aangebracht”

“Onbehulpzaam personeel”

“Teleurstellende service-ervaring”

“Lobby was onberispelijk”

“Slecht onderhoud in de badkamer”

“Overgewaardeerde 4+ beoordeling”

“Lang check-in proces”

“Slechte klantenservice”

“Weigering om terug te betalen”

“Goed opgeleid personeel”

“Geweldige ervaring”

“Geweldige service van behulpzaam personeel”

“Speciale dieetwensen werden goed opgepakt”

“Behulpzaam personeel bij eventuele zorgen over renovaties”

“Dubbel betaald voor restaurantbezoek”

“Oorspronkelijk verkeerd bedrag in rekening gebracht”

“Restitutie niet ontvangen na twee weken”

“Terugbetaling nog in behandeling”

“Heel vriendelijk personeel dat ons hielp met alles”

“Topverblijf”

“Kamer weggegeven ondanks reservering”

“Gebrek aan vertrouwen in Radisson”

“Klant voor het leven verloren”

“Onvoldoende hygiëne en verouderde voorzieningen”

“Onbehulpzaam en onvriendelijk personeel”

“Geen comfortabele verblijfservaring”

“het personeel was heel vriendelijk”

“Geweldige kamer en vriendelijk personeel”

“Fantastisch verblijf”

“Professioneel en vriendelijk personeel”

“Lawaai dat de slaap verstoort”

“GEEN loyaliteit aan de klanten”

“Klantenservice is verschrikkelijk”

“Hotel is prima”

“Telefoon gehackt en geld afgeschreven van bankrekening”

“Ontvangst door Benita was onaangenaam en onbeschoft”

“Kamers waren niet klaar en moesten 2 uur wachten om in te checken”

“Benita kon niet eens een glimlach of goede wensen geven bij het uitchecken”

“Teleurstellende service personeel”

“Niet super snel personeel”

“Late check-in and lack of transparency”

“Lack of luggage assistance”

“Neglect in providing bath essentials”

“Mogelijk de slechtste hotelboekingssite ooit”

“Kan niet inloggen om ledenkorting te krijgen vanwege wachtwoordprobleem”

“Kaartgegevensinvoer leidt tot leeg scherm, moeite met boeken”

“Verkeerde kamer”

“Verrast door kamer mismatch”

“Lang wachten op een oplossing”

“Diep teleurgesteld in het hotel”

“Compensatie eisen”

“ineffectieve onderhoudspoging aan de douche”

“Nul klantenserviceondersteuning”

“Gebrek aan zorg en empathie”

“Slechte ervaring in Radisson River Ness Hotel”

“Zoek elders voor betere klantervaringen”

“Er stroomde water, afvoerproblemen, vlekken op het matras, gebrek aan magnetron, aanbetaling vereist”

“kleine kamer, rare geur, niet vers beddengoed, badkamer niet schoon, slechte geluidsisolatie, onvriendelijk personeel, teleurstellende ervaring”

“aangeboden kleinere, onderling verbonden kamers”

“extra onverwachte kosten voor het zwembad”

“kamerdaling veroorzaakte verwarring in het systeem”

“Moeilijk te navigeren, beperkte hotelselectie”

“Geweldig personeel en geweldig eten”

“Makkelijk te navigeren locatie, parkeergelegenheid ter plaatse, zeer comfortabele kamers en bed”

“Vriendelijk personeel en snel inchecken”

“Positieve reviews en tevredenheid over verblijf”

“Goede locatie, geweldig uitzicht, goed ontbijt, mooie schone kamer”

“"Do-Not-Disturb" niet gerespecteerd, sleutelkaart vergrendeld vóór uitchecken”

“Zal een klacht indienen bij advocaten”

“DIEVEN”

“Reservering verkeerd behandeld”

“Geen details bij het inchecken”

“Slechte schoonmaak van de kamer met alleen service op aanvraag”

“Waterinfiltratie van het plafond bij storm”

“Matig ontbijt en teleurstellende service”

“Defecte airconditioning in het restaurant met overmatige hitte”

“Beleid om extra te betalen voor vroeg inchecken en laat uitchecken”

“Gebrek aan mededogen voor klantsituaties”

“Onbuigzaam beleid met betrekking tot incheck- en uitchecktijden”

“Slechte service”

“Niet aan te raden”

“Geen fatsoen”

“Niet verhuurbaar aan anderen”

“Moest 2.500 kr betalen zonder reden”

“Vieze bedden en extreem slechte/geen service”

“Geweldige ervaring”

“Leuke klantenservice”

“Geweldige service”

“Walgelijk.”

“Veiligheidsbeambten aanwezig in het hele hotel”

“Hoog percentage migranten bij het ontbijt die voor chaos zorgen”

“Vieze gemeenschappelijke ruimtes met bevlekte en opgetrokken tapijten”

“Kamer was niet schoongemaakt”

“Onvriendelijke houding”

“Gemeenschappelijke beleefdheid ontbrak”

“Verstopte wastafeloplossing”

“Managementproblemen”

“Advies om het hotel te verkopen of te sluiten”

“Persoonlijk item mist”

“Spotless clean staff”

“Comfortable stay”

“Highly recommended”

“Slechte ervaring”

“Teleurgesteld in het personeel”

“Gebrek aan informatie bij het inchecken”

“Hoge prijs in verhouding tot de service”

“Verwachtingen niet waargemaakt”

“Lagere service dan verwacht in een 5-sterrenhotel”

“Fantastisch hotel”

“Megan is geweldig!”

“Problemen, maar gastrelaties en leden services bereid om op te lossen”

“Laatste telefoongesprek met hun Membership rewards team en kreeg een zeer competente vertegenwoordiger genaamd Gian”

“Een e-mail naar en van mevrouw Bekking van Guest relations bij het Radisson Blu was ook zeer behulpzaam”

“Callcenterservice is ineffectief en niet behulpzaam”

“Moeilijkheid om één nacht aan reservering toe te voegen zonder extra kosten”

“Klantenserviceagent mist begrip en communicatievaardigheden”

“Ongemakkelijk reserveringssysteem dat opnieuw moet worden gedaan voor wijzigingen”

“Slechte hygiënenormen”

“Gebrek aan beloofde voorzieningen”

“Trage en onresponsieve roomservice”

“Slechte kwaliteit en onderhoud van de kamer”

“Gebrek aan verantwoordelijkheid en excuses”

“Onbeschoft gedrag”

“Weigering van inchecken vanwege betaalmethode”

“Gebrek aan beleefdheid in gastvrijheid”

“Teleurstelling”

“Niet aanbevelen aan anderen”

“Beslissing tot annuleren van het lidmaatschap”

“Garantie voor tarieven NIET NAGEKOMEN”

“Klantenservice onbeschoft”

“Moest meerdere verzoeken om informatie verstrekken”

“Onbehulpzame klantenservicemedewerker”

“Reservering geannuleerd vanwege slechte ervaring”

“Lang wachten bij het inchecken zonder duidelijke tijdlijn”

“Slechtste slaap, om 2 uur 's nachts wakker geworden van water dat op het tapijt druppelt”

“Receptie biedt om 4 uur 's nachts een andere kamer aan”

“Fout vooraf bekend maar niet opgelost”

“Reactie op klacht niet bevredigend”

“Snel annuleringsproces”

“Klantenservice van lage kwaliteit”

“Slechte reputatie”

“Zeer onbeschoft en agressief receptiepersoneel”

“Het personeel van de receptie was onbeleefd.”

“Onprofessioneel personeel bij de receptie”

“Luid praten en schreeuwen”

“Misnoegde houding”

“Onvriendelijk gedrag”

“Dubbel in rekening gebracht”

“Geen terugbetaling”

“Gefrustreerde ervaring”

“Onjuiste receptionist”

“Nog steeds wachten op terugbetaling”

“Betalingsprobleem”

“Afschuwelijke ervaring”

“Hotelreceptie kan niet helpen”

“Positieve ervaring met klantenservice dame”

“Onbehulpzame en onbereikbare klantenservice”

“Nul klantenservice”

“Zal Radisson vermijden voor toekomstige reizen”

“Barman behandelt je als rommel”

“3 bugs gedood”

“Problemen met het verzamelen van punten”

“Fraude bij boeking, Slechte klantenservice, Gebrek aan begrip, Geen transparante communicatie”

“Vermijd dit bedrijf koste wat het kost”

“Slechtste klantenservice ooit”

“Foute reserveringsinformatie”

“Onjuiste kosten in rekening gebracht”

“Personeel aardig, uniformen smoezelig en vlekkerig.”

“Slechte communicatie en klantenservice”

“Automatische service zonder uitleg”

“Verprutst reservering zonder excuses”

“Onbereikbaar per e-mail en telefoon”

“Zeer koude kamer, gebrek aan adequate verwarming, te veel betaald bij uitchecken, onbeleefde manager”

“Zeer teleurstellende ervaring bij Radisson”

“Check-in ervaring was slecht”

“Onjuiste kosten in rekening gebracht”

“Kamer bezet bij aankomst”

“Ongepast gedrag en roken in de faciliteit”

“Geen management aanwezig”

“Muf en beschimmeld geur.”

“Kamer niet schoongemaakt tijdens verblijf”

“Receptie bekommerde zich niet om klacht”

“Hotel negeerde klachtenmails”

“Onverschillige houding van hotelpersoneel”

“App is absoluut waardeloos”

“Moest wachten tot 15:10 uur om in te checken”

“Geen handdoeken op de kamer”

“Het duurde meer dan 1,5 uur om handdoeken te krijgen”

“Personeel sloot de deur voor mijn neus met handdoeken in de hand”

“Geklaagd bij de lobby over de situatie”

“Ik zal nooit meer in hun hotels verblijven”

“Ik geef minder dan 1 ster”

“liet me slecht voelen over mijn eerste bezoek aan Nederland”

“heb mijn rechtmatige 5 dagen restitutie niet ontvangen”

“Radisson was het niet eens met de restitutie van 5 dagen”

“Restitutieverschil tussen Radisson en Homelike”

“Radisson geeft excuses met betrekking tot financiële goedkeuringen”

“problemen met het ontvangen van de rechtmatige restitutie”

“wacht nog steeds op rechtmatige restitutie na meer dan 1 maand”

“Opgelicht uit 40.000 punten”

“Volledig onprofessionele service.”

“Meerdere keren gebeten door bedwantsen.”

“Ineffectieve communicatie met het personeel.”

“Onbeleefd personeel met slechte houding.”

“Vertraagde en onvoldoende schoonmaakdiensten.”

“Verwaarlozing van klantverzoeken.”

“Slechte houding ten opzichte van klantbehoeften.”

“Onvoldoende reactie van het management.”

“Geen excuses of compensatie voor problemen.”

“Kapotte bagagewagen en langzaam incheckproces”

“Kamer koelt niet af, vies en geen beschikbaar alternatief”

“Beste plek om te verblijven in Amsterdam”

“Aanbevelen om via derden te boeken”

“Slechte klantenservice, negeren van e-mails, non-bestaande klantenservice”

“Vertraging bij het oplossen van restitutieprobleem”

“Vergelijking met servicekwaliteit van concurrenten”

“Respectloos gedrag van andere gasten”

“Onvoldoende reactie van het management”

“Veiligheidszorgen”

“Gefabriceerd verhaal door het management”

“Slechte conflictoplossing”

“Onprofessionele interacties met het personeel”

“Veiligheidsrisico tijdens het verblijf”

“Inconsistent management”

“Intimidatie door andere gasten”

“Gebrek aan geloofwaardigheid van het management”

“Valse beschuldigingen”

“Overreactie van het management”

“Slechte conflicthantering”

“Ontevredenheid over de conflictoplossing”

“Niet klantvriendelijk”

“Manager ontbrak het aan klantenservicevaardigheden”

“Onervaren manager bij de receptie”

“Slechte klantrelatie als gevolg van gebrek aan training”

“Beleid van management voor minimale training voor managers”

“Gebrek aan responsiviteit op e-mails en telefoontjes”

“Alleen gefocust op geld”

“Vervuiling en chaos”

“Op straat gezet ondanks het hebben van een voucher”

“Vals spelen bij overnachtingen”

“Geen overnachtingen ontvangen”

“Gevoel bedrogen te worden”

“Risico om opnieuw bedrogen te worden”

“Beschamende klantenservice”

“Enige zorg is geld”

“In handen van buitenlanders die niet geven om klanttevredenheid”

“Schone kamers en vriendelijk personeel”

“Behulpzaam personeel”

“Personeel loste technisch probleem met stroomvoorziening op”

“Prettige ervaringen tijdens cursussen in het hotel”

“Radisson ondersteunt gewelddadige en gevaarlijke organisaties”

“Accepteert geen nazi's”

“Weigert nazi's van 'Alternativet for Sverige' welkom”

“Klantenserviceteam apathisch”

“Klantprioriteiten secundair aan regels”

“Klantenserviceteam onbehulpzaam”

“Klantenserviceteam star met regels”

“Klantenserviceteam negeert klantenloyaliteit”

“Opgelicht door de receptie”

“Kaart vier keer in rekening gebracht”

“Manager bekritiseert klant openbaar op TripAdvisor”

“Slechte keuzes met kaart in rekening brengen”

“Kantoren hebben gratis nacht gegeven die niet werd geëerd”

“Geen high-end hotel, oude klompige kussens, keiharde matrassen, afbladderende verf aan het plafond, housekeeping die je vroeg wakker maakt, onbehulpzaam personeel”

“Mijn gewoonte verloren”

“Klacht verkeerd behandeld”

“Belofte niet nagekomen”

“Leuke vakantie in Stettin”

“Dankzij Monica van de receptie van Radisson”

“Geweldig restaurant genaamd Carmen”

“Onbeschoft personeel en rapfeesten”

“Personeel was ongelofelijk onbeschoft alsof wij een last waren omdat we er waren”

“Zeer teleurstellend bezoek in Hamburg!”

“Rookkamer toegewezen ondanks klacht”

“Standaardkamer ontvangen in plaats van Superior; Alleen betaald voor standaardkamer ondanks boeking van Superior; Honden alleen toegestaan ​​op standaardkamers”

“Slechtste hotelervaring in mijn leven”

“Roomservice altijd te laat en handdoeken niet schoon”

“Receptiepersoneel wilde kosten in rekening brengen voor parkeren zonder voorafgaande kennisgeving”

“Receptiepersoneel was onbeleefd en verhief stemmen”

“Manager was nog onbeleefder”

“Gast moest meer dan een uur staan”

“Beveiligingsbeambte deed alsof hij de politie belde”

“Beveiligingsbeambte volgde gast terwijl hij kenteken noteerde”

“Hotel wordt beschreven als een bende, geen hotel”

“Hotel zal je dag verpesten”

“Een van de slechtste hotelervaringen ooit gehad in de luchtvaartindustrie”

👍 37   👎 239

De Customer Service van Radisson Hotel Group heeft een mix van positieve en negatieve aspecten. Het personeel wordt geprezen voor vriendelijkheid en professionaliteit door sommige gasten, maar anderen klagen over onbehulpzaamheid en onvriendelijk gedrag. Er zijn klachten over teleurstellende service-ervaringen en slechte klantenservice, maar ook complimenten over behulpzaamheid en vriendelijkheid. Er lijkt een gebrek aan consistentie te zijn in de klantenservice, met klachten over onbeleefdheid, onprofessioneel gedrag en gebrek aan responsiviteit tegenover positieve ervaringen met behulpzaam en vriendelijk personeel. (50%)

Communicatie

“Ze bedriegen je met punten”

“Moet heen en weer e-mailen voor punten”

“Vriendelijke, flexibele en behulpzame service”

“Valse reclame”

“Een van de slechtste hotels waar ik heb verbleven”

“Communicatieproblemen”

“Dubbel betaald voor restaurantbezoek”

“Gerechten niet beschikbaar zonder voorafgaande kennisgeving”

“Restitutie niet ontvangen na twee weken”

“Misleidende informatie”

“Gebrek aan vertrouwen in Radisson”

“Klant voor het leven verloren”

“het personeel was heel vriendelijk”

“Super leuk hotel”

“Hotel is prima”

“Telefoon gehackt en geld afgeschreven van bankrekening”

“Late check-in and lack of transparency”

“Mogelijk de slechtste hotelboekingssite ooit”

“Hun website moet de slechtste zijn die ik ooit heb geprobeerd te gebruiken”

“Ontvangen van een e-mail met een kortingsaanbieding en worstelen om voor uren zonder succes te boeken”

“Betere deals gevonden op websites van derden ondanks lidmaatschap”

“Verkeerde kamer”

“het toestaan ​​van hotels van derden om branding te gebruiken”

“kamer met uitzicht op niet-onthulde bouwplaats”

“Er stroomde water, afvoerproblemen, vlekken op het matras, gebrek aan magnetron, aanbetaling vereist”

“kleine kamer, rare geur, niet vers beddengoed, badkamer niet schoon, slechte geluidsisolatie, onvriendelijk personeel, teleurstellende ervaring”

“onvoorziene gebeurtenis die de suite onbeschikbaar maakte”

“vooruitbetaald ontbijt in rooftop restaurant omgeleid naar een andere locatie”

“Geweldig personeel en geweldig eten”

“Temperatuur van de kamer regelbaar, goede selectie TV-zenders, deel van spiegel in douche die niet beslaat”

“Positieve reviews en tevredenheid over verblijf”

“Goede locatie, geweldig uitzicht, goed ontbijt, mooie schone kamer”

“Zonder waarschuwing kosten in rekening gebracht voor ongevraagde kortingen”

“Geen waarschuwing over onmiddellijke kosten”

“DIEVEN”

“Geen details bij het inchecken”

“Beleid om extra te betalen voor vroeg inchecken en laat uitchecken”

“Gebrek aan mededogen voor klantsituaties”

“Vertraagde vlucht veroorzaakt overlast”

“Walgelijk.”

“Hoog percentage migranten bij het ontbijt die voor chaos zorgen”

“Persoonlijk item mist”

“Spotless clean staff”

“Highly recommended”

“Slechte ervaring”

“Gebrek aan informatie bij het inchecken”

“Gebrek aan informatie over ontbijt”

“Callcenterservice is ineffectief en niet behulpzaam”

“Klantenserviceagent mist begrip en communicatievaardigheden”

“Hoge volumes geautomatiseerde e-mails”

“Gebrek aan inhoud in e-mails”

“Gebrek aan beloofde voorzieningen”

“Gebrek aan verantwoordelijkheid en excuses”

“Onbeschoft gedrag”

“Slechte ervaring met boeken”

“Gebrek aan creditcardinformatie bij het boeken”

“Gebrek aan beleefdheid in gastvrijheid”

“Klantenservice onbeschoft”

“Moest meerdere verzoeken om informatie verstrekken”

“Misleidende vereisten voor tariefgarantie”

“Onbehulpzame klantenservicemedewerker”

“Reservering geannuleerd vanwege slechte ervaring”

“Lang wachten bij het inchecken zonder duidelijke tijdlijn”

“Fout vooraf bekend maar niet opgelost”

“Onprofessioneel personeel bij de receptie”

“Luid praten en schreeuwen”

“Onvriendelijk gedrag”

“Dubbel in rekening gebracht”

“Geen terugbetaling”

“Gefrustreerde ervaring”

“Onjuiste receptionist”

“Nog steeds wachten op terugbetaling”

“Meerdere mails verzonden”

“Betalingsprobleem”

“Afschuwelijke ervaring”

“Boekingslijn citeert hogere prijs dan website”

“Hotelreceptie kan niet helpen”

“Onbehulpzame en onbereikbare klantenservice”

“Beloningen gedevalueerd”

“Premiumstatus gedegradeerd”

“Boekingsproceswijzigingen niet transparant”

“Barman behandelt je als rommel”

“Fraude bij boeking, Slechte klantenservice, Gebrek aan begrip, Geen transparante communicatie”

“Foute reserveringsinformatie”

“Veel mensen gebruiken mobiele telefoons in de spa.”

“Slechte communicatie en klantenservice”

“Automatische service zonder uitleg”

“Onbereikbaar per e-mail en telefoon”

“Zeer teleurstellende ervaring bij Radisson”

“Check-in ervaring was slecht”

“Muf en beschimmeld geur.”

“Kamer niet schoongemaakt tijdens verblijf”

“Receptie bekommerde zich niet om klacht”

“Hotel negeerde klachtenmails”

“Onverschillige houding van hotelpersoneel”

“App is absoluut waardeloos”

“Geklaagd bij de lobby over de situatie”

“Ik geef minder dan 1 ster”

“liet me slecht voelen over mijn eerste bezoek aan Nederland”

“hotel voor verblijf van 1 maand via homelike.com”

“beëindigingsbeleid via Homelike”

“stuurde een e-mail naar Homelike”

“Homelike heeft hetzelfde naar Radisson gestuurd”

“elkaar de schuld geven”

“Restitutieverschil tussen Radisson en Homelike”

“Radisson geeft excuses met betrekking tot financiële goedkeuringen”

“Opgelicht uit 40.000 punten”

“Volledig onprofessionele service.”

“Ineffectieve communicatie met het personeel.”

“Verwaarlozing van klantverzoeken.”

“Misleidende informatie op website over voorzieningen”

“Beste plek om te verblijven in Amsterdam”

“Overtreding van prijsgarantie”

“Waardeloze prijsmatchgarantie”

“Aanbevelen om via derden te boeken”

“Slechte klantenservice, negeren van e-mails, non-bestaande klantenservice”

“Gefabriceerd verhaal door het management”

“Misverstand door slechte communicatie”

“Heel boos dat ik meer dan 4 uur heb gereden om ...”

“Gebrek aan responsiviteit op e-mails en telefoontjes”

“Op straat gezet ondanks het hebben van een voucher”

“Radisson ondersteunt gewelddadige en gevaarlijke organisaties”

“Accepteert geen nazi's”

“Weigert nazi's van 'Alternativet for Sverige' welkom”

“Klantenserviceteam apathisch”

“Klantprioriteiten secundair aan regels”

“Klantenserviceteam onbehulpzaam”

“Klantenserviceteam star met regels”

“Geen high-end hotel, oude klompige kussens, keiharde matrassen, afbladderende verf aan het plafond, housekeeping die je vroeg wakker maakt, onbehulpzaam personeel”

“Mijn gewoonte verloren”

“Belofte niet nagekomen”

“Leuke vakantie in Stettin”

“Dankzij Monica van de receptie van Radisson”

“Prachtig uitzicht op de rivier De La Plata”

“Onbeschoft personeel en rapfeesten”

“Zeer teleurstellend bezoek in Hamburg!”

“Standaardkamer ontvangen in plaats van Superior; Alleen betaald voor standaardkamer ondanks boeking van Superior; Honden alleen toegestaan ​​op standaardkamers”

“Receptiepersoneel wilde kosten in rekening brengen voor parkeren zonder voorafgaande kennisgeving”

“Beveiligingsbeambte deed alsof hij de politie belde”

“Beveiligingsbeambte volgde gast terwijl hij kenteken noteerde”

👍 18   👎 115

Er zijn ernstige communicatieproblemen bij Radisson Hotel Group (67%), met klachten over gebrek aan vertrouwen, dubbele betalingen en onjuiste reserveringen. Het personeel wordt als onvriendelijk en onprofessioneel ervaren (44%), wat heeft geleid tot het verlies van vaste klanten. De klantenservice is ontoereikend en reageert niet op klachten (29%), waardoor gasten gefrustreerd en teleurgesteld zijn. Hoewel de locatie en voorzieningen van het hotel positief worden beoordeeld (33%), wegen de communicatieproblemen en slechte service zwaar op de algehele ervaring.

Website

“Lobby was onberispelijk”

“Kamer was teleurstellend”

“Geen comfortabele verblijfservaring”

“de hele sfeer in het hotel was relaxed en gastvrij”

“Super leuk hotel”

“Mogelijk de slechtste hotelboekingssite ooit”

“Hun website moet de slechtste zijn die ik ooit heb geprobeerd te gebruiken”

“Website stelt zijn eigen startdatum voor verblijf in en voorkomt wijzigingen”

“Moeilijkheden om data in te voeren voor boeking, websitefouten”

“Websitefouten leiden tot frustratie en verspilling van tijd”

“Kaartgegevensinvoer leidt tot leeg scherm, moeite met boeken”

“Uren verspild aan onsuccesvolle boekingspogingen als gevolg van websiteproblemen”

“kleine kamer, rare geur, niet vers beddengoed, badkamer niet schoon, slechte geluidsisolatie, onvriendelijk personeel, teleurstellende ervaring”

“onvoorziene gebeurtenis die de suite onbeschikbaar maakte”

“Vreselijke website”

“Moeilijk te navigeren, beperkte hotelselectie”

“Overvolle website”

“Kleine moeilijk leesbare lettertypen”

“Temperatuur van de kamer regelbaar, goede selectie TV-zenders, deel van spiegel in douche die niet beslaat”

“Lawaaierig, oud gebouw, dunne ramen, airco problemen”

“Geen details bij het inchecken”

“Misleidende informatie over boeken met punten via de app”

“Gebrek aan dressoir of meubilair om persoonlijke spullen op te bergen”

“Goede locatie”

“Geweldige ervaring”

“Spotless clean staff”

“Good location near train station”

“Afschuwelijke ervaring”

“Boekingsproceswijzigingen niet transparant”

“Zeer teleurstellende ervaring bij Radisson”

“hotel voor verblijf van 1 maand via homelike.com”

“Misleidende informatie op website over voorzieningen”

“Overtreding van prijsgarantie”

“Waardeloze prijsmatchgarantie”

“Aanbevelen om via derden te boeken”

“Heel boos dat ik meer dan 4 uur heb gereden om ...”

“Radisson ondersteunt gewelddadige en gevaarlijke organisaties”

“Geen high-end hotel, oude klompige kussens, keiharde matrassen, afbladderende verf aan het plafond, housekeeping die je vroeg wakker maakt, onbehulpzaam personeel”

“Prachtig uitzicht op de rivier De La Plata”

👍 9   👎 26

De website van Radisson Hotel Group ontvangt gemengde feedback van gebruikers. De website heeft een overvolle lay-out en moeilijk leesbare lettertypen, waardoor het moeilijk is om te navigeren en beperkte hotelselecties te vinden (70%). Echter, sommige gebruikers waarderen de gemakkelijke locatie-informatie en het feit dat parkeren op locatie beschikbaar is (80%). Er zijn ook klachten over websitefouten die tot frustratie en verspilling van tijd kunnen leiden bij het boeken van een kamer (60%). Toch geven sommige gebruikers complimenten over de schone en comfortabele kamers met een goede theetray (90%). Over het algemeen lijkt de website van Radisson Hotel Group verbetering nodig te hebben in termen van gebruiksvriendelijkheid en transparantie.

Retourbeleid

“Slecht onderhoud in de badkamer”

“Weigering om terug te betalen”

“Kamer weggegeven ondanks reservering”

“Kost voor niet-restitueerbare boeking”

“kleine kamer, rare geur, niet vers beddengoed, badkamer niet schoon, slechte geluidsisolatie, onvriendelijk personeel, teleurstellende ervaring”

“"Do-Not-Disturb" niet gerespecteerd, sleutelkaart vergrendeld vóór uitchecken”

“Misleidende informatie over boeken met punten via de app”

“Walgelijk.”

“Slechte kwaliteit en onderhoud van de kamer”

“Geen terugbetaling van onwettig afgeschreven geld”

“Nam beloningspunten en weigerde ze terug te geven”

“Aanbod voor 3 maanden gekocht, maar kan niet wachten tot dat op is.”

“beëindigingsbeleid via Homelike”

“Gebrek aan hygiëne- en veiligheidsnormen.”

“Flexibel boekings- en restitutiebeleid”

“Vervuiling en chaos”

“Rookkamer toegewezen ondanks klacht”

“Standaardkamer ontvangen in plaats van Superior; Alleen betaald voor standaardkamer ondanks boeking van Superior; Honden alleen toegestaan ​​op standaardkamers”

👍 2   👎 14

Het retourbeleid van Radisson Hotel Group lijkt gemengde beoordelingen te ontvangen. Enerzijds zijn er klachten over weigeringen van terugbetaling, kamerproblemen en slechte service, zoals slecht onderhoud en onvriendelijk personeel. Aan de andere kant zijn er positieve opmerkingen over flexibiliteit bij boeking en restitutie, evenals de mogelijkheid om via Homelike te annuleren. Over het algemeen lijkt het beleid zowel positieve als negatieve aspecten te hebben, met problemen zoals weigering van terugbetaling en kamerkwaliteit naast enkele voordelen zoals flexibiliteit bij annuleringen. (60%)


Over Radisson Hotel Group

Radisson Hotel Group is een internationaal hotelbedrijf met een portfolio dat verschillende hotelmerken omvat, gericht op het aanbieden van gastvrijheidsdiensten zoals accommodatie, vergaderingen en evenementen, en culinaire ervaringen. De geschiedenis van het bedrijf begint in 1909 met de opening van het eerste Radisson Hotel in Minneapolis, VS, opgericht door Edna Dickerson. Het bedrijf heeft sindsdien wereldwijd uitgebreid, met meerdere merken onder zijn paraplu, waaronder Radisson Blu, Radisson RED en Park Inn by Radisson, onder anderen. De nadruk ligt op het bieden van een positieve en op maat gemaakte service-ervaring aan gasten over de hele wereld.


Contactgegevens

🌐 radissonhotelgroup.com



Categorieën

Vakantie | Hotels & Huisjes