Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Radisson Hotel Group lijkt gemengde beoordelingen te ontvangen. Enerzijds zijn er klachten over weigeringen van terugbetaling, kamerproblemen en slechte service, zoals slecht onderhoud en onvriendelijk personeel. Aan de andere kant zijn er positieve opmerkingen over flexibiliteit bij boeking en restitutie, evenals de mogelijkheid om via Homelike te annuleren. Over het algemeen lijkt het beleid zowel positieve als negatieve aspecten te hebben, met problemen zoals weigering van terugbetaling en kamerkwaliteit naast enkele voordelen zoals flexibiliteit bij annuleringen. (60%)