Radisson Hotel Group

112 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor Radisson Hotel Group komt uit 112 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Radisson Hotel Group gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (102)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Radisson Hotel Group ontvangt gemengde feedback van gebruikers. De website heeft een overvolle lay-out en moeilijk leesbare lettertypen, waardoor het moeilijk is om te navigeren en beperkte hotelselecties te vinden (70%). Echter, sommige gebruikers waarderen de gemakkelijke locatie-informatie en het feit dat parkeren op locatie beschikbaar is (80%). Er zijn ook klachten over websitefouten die tot frustratie en verspilling van tijd kunnen leiden bij het boeken van een kamer (60%). Toch geven sommige gebruikers complimenten over de schone en comfortabele kamers met een goede theetray (90%). Over het algemeen lijkt de website van Radisson Hotel Group verbetering nodig te hebben in termen van gebruiksvriendelijkheid en transparantie.

“Lobby was onberispelijk”

“Kamer was teleurstellend”

“Geen comfortabele verblijfservaring”

“de hele sfeer in het hotel was relaxed en gastvrij”

“Super leuk hotel”

“Mogelijk de slechtste hotelboekingssite ooit”

“Hun website moet de slechtste zijn die ik ooit heb geprobeerd te gebruiken”

“Website stelt zijn eigen startdatum voor verblijf in en voorkomt wijzigingen”

“Moeilijkheden om data in te voeren voor boeking, websitefouten”

“Websitefouten leiden tot frustratie en verspilling van tijd”

👍 9   👎 26

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

KEVIN NEAL - 29 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Lobby was onberispelijk
  • Kamer was teleurstellend
  • Slecht onderhoud in de badkamer
  • Overgewaardeerde 4+ beoordeling

jasper - 24 februari 2024

  • Onvoldoende hygiëne en verouderde voorzieningen
  • Onbehulpzaam en onvriendelijk personeel
  • Geen comfortabele verblijfservaring

Collin - 23 februari 2024

  • het personeel was heel vriendelijk
  • de kamer was lekker ruim en comfortabel
  • het eten in het restaurant was lekker
  • de hele sfeer in het hotel was relaxed en gastvrij

H. Raes - 23 februari 2024

  • Super leuk hotel
  • Geweldige kamer en vriendelijk personeel
  • Lekker eten en fantastisch zwembad

Tyne and Wear resident - 12 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Mogelijk de slechtste hotelboekingssite ooit
  • Hun website moet de slechtste zijn die ik ooit heb geprobeerd te gebruiken
  • Ontvangen van een e-mail met een kortingsaanbieding en worstelen om voor uren zonder succes te boeken
  • Kan niet inloggen om ledenkorting te krijgen vanwege wachtwoordprobleem
  • Website stelt zijn eigen startdatum voor verblijf in en voorkomt wijzigingen
  • Moeilijkheden om data in te voeren voor boeking, websitefouten
  • Websitefouten leiden tot frustratie en verspilling van tijd
  • Betere deals gevonden op websites van derden ondanks lidmaatschap
  • Kaartgegevensinvoer leidt tot leeg scherm, moeite met boeken
  • Uren verspild aan onsuccesvolle boekingspogingen als gevolg van websiteproblemen

Claeys - 9 december 2023

  • kleine kamer, rare geur, niet vers beddengoed, badkamer niet schoon, slechte geluidsisolatie, onvriendelijk personeel, teleurstellende ervaring

Onne Larisa Lelie - 3 december 2023Trustpilot 🔗

  • onvoorziene gebeurtenis die de suite onbeschikbaar maakte
  • aangeboden kleinere, onderling verbonden kamers
  • extra onverwachte kosten voor het zwembad
  • kamerdaling veroorzaakte verwarring in het systeem
  • vooruitbetaald ontbijt in rooftop restaurant omgeleid naar een andere locatie

Mukesh Kapadia - 29 november 2023Trustpilot 🔗

  • Vreselijke website
  • Moeilijk te navigeren, beperkte hotelselectie
  • Onnauwkeurige locatieresultaten
  • Overvolle website
  • Kleine moeilijk leesbare lettertypen
  • Ontbrekende beschikbare merken

Mrs Nugent - 20 november 2023Trustpilot 🔗

  • Makkelijk te navigeren locatie, parkeergelegenheid ter plaatse, zeer comfortabele kamers en bed
  • Uitnodigende receptie, indrukwekkend menu, vriendelijke en efficiënte service
  • Temperatuur van de kamer regelbaar, goede selectie TV-zenders, deel van spiegel in douche die niet beslaat

Casper Bang - 15 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Goede locatie, geweldig uitzicht, goed ontbijt, mooie schone kamer
  • Lawaaierig, oud gebouw, dunne ramen, airco problemen
  • Deens design uit de jaren 70, niets bijzonders
  • "Do-Not-Disturb" niet gerespecteerd, sleutelkaart vergrendeld vóór uitchecken

SP - 23 september 2023Trustpilot 🔗

  • Geen details bij het inchecken
  • Misleidende informatie over boeken met punten via de app

Antonio - 8 september 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte schoonmaak van de kamer met alleen service op aanvraag
  • Gebrek aan dressoir of meubilair om persoonlijke spullen op te bergen
  • Waterinfiltratie van het plafond bij storm
  • Matig ontbijt en teleurstellende service
  • Defecte airconditioning in het restaurant met overmatige hitte

Gitte - 4 september 2023Trustpilot 🔗

  • Goede locatie

Kelly x - 16 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Geweldige ervaring
  • Schoon
  • Leuke klantenservice
  • Geweldige service

Cynthia Stock - 9 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Spotless clean staff
  • Comfortable stay
  • Good location near train station
  • Highly recommended

Marshmit Dave - 28 december 2022Trustpilot 🔗

  • Afschuwelijke ervaring
  • Boekingslijn citeert hogere prijs dan website
  • Hotelreceptie kan niet helpen
  • Positieve ervaring met klantenservice dame

Berkay Y - 15 december 2022Trustpilot 🔗

  • Beloningen gedevalueerd
  • Premiumstatus gedegradeerd
  • Boekingsproceswijzigingen niet transparant
  • Zal Radisson vermijden voor toekomstige reizen

John Brennan - 16 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Zeer teleurstellende ervaring bij Radisson
  • Check-in ervaring was slecht
  • Onjuiste kosten in rekening gebracht
  • Kamer bezet bij aankomst
  • Verblijf op bouwplaats
  • Ongepast gedrag en roken in de faciliteit
  • Hygiënische kwesties
  • Geen management aanwezig

Mohanraj Natesan - 22 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Ik geef minder dan 1 ster
  • liet me slecht voelen over mijn eerste bezoek aan Nederland
  • heb mijn rechtmatige 5 dagen restitutie niet ontvangen
  • hotel voor verblijf van 1 maand via homelike.com
  • beëindigingsbeleid via Homelike
  • stuurde een e-mail naar Homelike
  • Homelike heeft hetzelfde naar Radisson gestuurd
  • Radisson was het niet eens met de restitutie van 5 dagen
  • elkaar de schuld geven
  • Restitutieverschil tussen Radisson en Homelike
  • Radisson geeft excuses met betrekking tot financiële goedkeuringen
  • problemen met het ontvangen van de rechtmatige restitutie
  • wacht nog steeds op rechtmatige restitutie na meer dan 1 maand

Janet Horn - 13 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Kapotte bagagewagen en langzaam incheckproces
  • Kamer koelt niet af, vies en geen beschikbaar alternatief
  • Verwend ontbijt, kapotte sapmachine, verdunde koffie
  • Misleidende informatie op website over voorzieningen

Christina Eilers - 13 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Overtreding van prijsgarantie
  • Waardeloze prijsmatchgarantie
  • Aanbevelen om via derden te boeken

Tom Tiedgen - 3 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Heel boos dat ik meer dan 4 uur heb gereden om ...

Clara - 16 maart 2019Trustpilot 🔗

  • Radisson ondersteunt gewelddadige en gevaarlijke organisaties

Rebecca - 3 oktober 2017Trustpilot 🔗

  • Geen high-end hotel, oude klompige kussens, keiharde matrassen, afbladderende verf aan het plafond, housekeeping die je vroeg wakker maakt, onbehulpzaam personeel

Richard 1986 - 2 mei 2016Trustpilot 🔗

  • Prachtig uitzicht op de rivier De La Plata
  • Geweldig restaurant genaamd Carmen