Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Trainline wordt over het algemeen positief ervaren, met efficiënte hulp en goede service die in de toekomst opnieuw zal worden gebruikt (80%). Echter, er zijn ook klachten over lang wachten op terugbetaling, onbetrouwbare informatie over terugbetaling en het doorschuiven van verantwoordelijkheid naar een derde partij (60%). Sommige klanten klagen over het niet terugkrijgen van geld na annulering door stakingen en de onprofessionele communicatie van de klantenservice (50%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van Trainline gemengde beoordelingen te ontvangen, met zowel positieve als negatieve ervaringen (70%).