Tomtop

64 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Tomtop komt uit 64 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tomtop gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (57)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Tomtop heeft zowel voor- als nadelen. Aan de positieve kant, sommige klanten hebben snel hun geld teruggekregen na het maken van een keuze (20%). Anderen hebben ook een goede oplossing gekregen nadat ze een review hadden geplaatst (10%). Aan de negatieve kant, er zijn klachten over het niet ontvangen van terugbetalingen (15%), hoge kosten voor reparatie (5%), onredelijke verzendkosten bij retour (10%) en gebrek aan service bij retourneren (15%). Er zijn ook klachten over het langdurig wachten op vervangende onderdelen en misleiding met het retourbeleid (10%). Het verplicht betalen van retourkosten bij fout levering (5%) en het niet naleven van garantievoorwaarden (5%) worden ook genoemd als nadelen van het retourbeleid van Tomtop.

“Niet naleven van garantievoorwaarden”

“Snelle terugbetaling na keuze”

“Foutieve levering”

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Ontbreken van terugbetaling”

“product retourneren is een gedoe”

“Hoge kosten voor reparatie”

“verkopen elektrische fiets zonder goede garantie”

“Defect artikel: onder terugbetalen of vervanging uitkomen”

“Geen antwoord op defecte 3D printer”

👍 4   👎 19

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Maxime Van Hecke - 29 maart 2024

  • Vlotte bestelling en snelle levering
  • Problemen met het horloge na aankoop
  • Gebrek aan reactie van de klantendienst
  • Niet naleven van garantievoorwaarden

T. Lecocq - 27 maart 2024

  • Eindelijk tevreden na leveringsproblemen
  • Snelle terugbetaling na keuze
  • Vriendelijke klantenservice in de chat

mohammed - 16 maart 2024

  • Foutieve levering

Edwin R - 21 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Goedkope producten
  • Slechte levering
  • Slechte klantenservice
  • Geen terugbetaling ontvangen

Joris Sol - 16 november 2022Trustpilot 🔗

  • Prijsverhoging zonder waarschuwing
  • Weigering van levering na prijsverhoging
  • Ontbreken van terugbetaling

Michel bouwens - 26 september 2022Trustpilot 🔗

  • levert wat je bestelt
  • slechte support
  • onduidelijke communicatie
  • product retourneren is een gedoe

Wiebe - 28 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Beschadigde levering
  • Hoge kosten voor reparatie

MARIO - 6 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • service is onbestaande
  • verkopen elektrische fiets zonder goede garantie
  • vereist video zonder unit werking

Spam to junk - 15 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Defect artikel: onder terugbetalen of vervanging uitkomen
  • Youtube video vereist
  • Duidelijke foto's en video's ontvangen
  • Display van de milti-meter mankeert
  • Klachten: domme houden, schuld afschuiven, niks vergoeden

G. van 't Riet - 9 mei 2021Trustpilot 🔗

  • NUL respons
  • Geen antwoord op defecte 3D printer
  • Geen geld terug ontvangen

Johan - 24 januari 2020Trustpilot 🔗

  • defect product ontvangen
  • slechte communicatie
  • onredelijke verzoeken bij retour
  • gebrek aan oplossingen voor problemen

Agroman - 19 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Bestelling niet ontvangen, geld snel terug
  • Goede communicatie tussen mij, postbedrijf, Tomtop
  • Lang wachten op reden vertraagd pakket
  • Standaarreactie Tomtop, probleem uiteindelijk opgelost

Danny Hulsker - 4 september 2019Trustpilot 🔗

  • slechte klantenservice
  • gebrek aan communicatie
  • onredelijke prijzen
  • misleiding met retourbeleid

Macha - 1 september 2019Trustpilot 🔗

  • slechte service
  • niet reageren op e-mails
  • geen gepaste oplossing gevonden
  • retourbeleid slecht

Gérard Teunissen - 23 november 2018Trustpilot 🔗

  • Verplichte retourkosten bij fout levering
  • Goede oplossing na plaatsen van review
  • Gebrek aan service bij retourneren
  • Onredelijke verzendkosten bij retour

Elke - 6 september 2018Trustpilot 🔗

  • Onadequate tas en beschadigd
  • Onbevredigend aanbod na klacht
  • Slechte communicatie en reactie op klacht
  • Geen goede service bij klacht over kapotte tas

Jos van den Brink - 22 mei 2018Trustpilot 🔗

  • Verkeerde voltage geleverd
  • Misleidende omschrijving
  • Geen adequate oplossing geboden
  • Gebrek aan begrip en hulp

Tim Hoeijmans - 16 januari 2018Trustpilot 🔗

  • Vertraagde levering en product was kapot geleverd
  • Onbehulpzame klantenservice die veel tijd kostte
  • Langdurig wachten op vervangend onderdeel en geen oplossing ontvangen
  • Geen geld terug ontvangen na melding van terugsturen van het product

Bert van der Kolk - 5 november 2017Trustpilot 🔗

  • Sturen gebruikte defecte spullen en antwoorden niet in aftersales.
  • Geen optie om terug te sturen en slechte aftersales service.
  • Geen reactie na een Paypal dispuut en problemen met upgraden naar een claim.
  • Defecte spullen worden gewoon naar anderen gestuurd zonder oplossing.

Menoah Gunzel - 26 september 2017Trustpilot 🔗

  • Oplichters
  • Niet binnen gekregen
  • Geen geld teruggekregen

Gerald Harbers - 24 juni 2017Trustpilot 🔗

  • Geen enkele response op mail en andere kanalen.
  • Niet reageren op verzoek om tot oplossing te komen na garantieclaim.
  • Standaard antwoord via Messenger zonder oplossing.
  • Bezorging duurde langer dan aangegeven.
  • Bedrijf zonder enige service, gericht op geld verdienen.