Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Thomas Cook scoort hoog op vriendelijkheid en behulpzaamheid, met 85% van de beoordelingen die deze aspecten benadrukken. De bereikbaarheid vanaf 11 uur wordt echter als een minpunt gezien, met 15% van de beoordelingen die dit als een nadeel noemen. Ook zijn er enkele klachten zoals onbeleefde reacties in een andere taal en gebrek aan antwoorden in de chat, die elk 5% van de beoordelingen vertegenwoordigen. Over het algemeen lijkt Thomas Cook een goed bedrijf te zijn met enkele verbeterpunten op het gebied van klantenservice.