Takeaway

154 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor Takeaway komt uit 154 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Takeaway gevonden hebben:

ErvaringenSite (34)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Takeaway lijkt problematisch te zijn, aangezien verschillende klanten hebben aangegeven dat ze geen terugbetaling hebben ontvangen (33%) na problemen met hun bestellingen. Sommigen vonden het ook moeilijk om een terugbetaling te krijgen (17%) en hadden slechte ervaringen met het restaurant (50%). Het lijkt erop dat het retourbeleid van Takeaway niet voldoet aan de verwachtingen van klanten (100%).

“geen terugbetaling ontvangen”

“Geen terugbetaling”

“Geen eten geleverd”

“Moeilijk om terugbetaling te krijgen”

“Slechte ervaring met restaurant”

“Problemen met terugbetalingsbeleid”

👍 2   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

febe - 27 februari 2023

  • te late levering
  • gebrek aan communicatie
  • slechte klantenservice
  • geen terugbetaling ontvangen

very unhappy mr fisher - 9 juni 2016Trustpilot 🔗

  • Geen terugbetaling
  • Gemiste items en onbeschoftheid van het personeel
  • Slechte ervaring met het restaurant
  • Verrast dat het restaurant nog steeds op de site staat

Dawn Ranger - 1 juni 2016Trustpilot 🔗

  • Geen eten geleverd

Lou Trueman - 16 april 2016Trustpilot 🔗

  • Foute prijzen op de website
  • Lang wachten op de bestelling
  • Foute bestelling ontvangen
  • Moeilijk om terugbetaling te krijgen

Graham Paton - 6 februari 2016Trustpilot 🔗

  • Slechte ervaring met restaurant

Vanessa Bertille - 26 oktober 2015Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Beperkte keuze op website
  • Onbehulpzaam en inflexibel
  • Langdurige telefoongesprekken
  • Problemen met terugbetalingsbeleid