Santander Consumer Bank

11 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.4 voor Santander Consumer Bank komt uit 11 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Santander Consumer Bank gevonden hebben:

ErvaringenSite (6)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Santander Consumer Bank wordt gekenmerkt door gebrek aan transparantie en oprechtheid (40%), moeilijkheden met communicatie via mail en telefoon (30%), onmogelijkheid om snel een rekening te openen (20%) en onbehulpzame service van de helpdesk (10%). Deze bank lijkt een bureaucratische instelling te zijn waar beloftes niet worden nagekomen en klanten lang moeten wachten op bevestiging van transacties. Het proces verloopt zeer moeizaam en kan frustrerend zijn voor klanten die elders gaan twijfelen over waar zij hun bankzaken willen regelen.

“Traagheid bij het openen van een spaarrekening”

“zeer moeizaam proces”

“lang wachten op bevestiging van gestort geld”

“geen reactie op e-mails”

“beloftes worden niet nagekomen”

“waarschuwingsmail ontvangen zonder bevestiging”

“bureaucratische instantie”

“Klantenservice is onbehulpzaam”

“afschrijving van rekening na vroegtijdige betaling lening”

“niet terugbetaald na vroegtijdige betaling lening”

👍 0   👎 21

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Driek - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Traagheid bij het openen van een spaarrekening

Wim - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • zeer moeizaam proces
  • lang wachten op bevestiging van gestort geld
  • geen reactie op e-mails
  • beloftes worden niet nagekomen
  • waarschuwingsmail ontvangen zonder bevestiging
  • bureaucratische instantie

Chiara Maes - 2 maart 2024

  • Klantenservice is onbehulpzaam
  • Verwerking van gegevens duurt te lang
  • Lange wachttijd voor lening goedkeuring

Mats - 20 januari 2024

  • afschrijving van rekening na vroegtijdige betaling lening
  • niet terugbetaald na vroegtijdige betaling lening
  • gebrek aan eerlijkheid en transparantie

Julien Urbain - 1 januari 2024

  • incompetente bank
  • aanvraag weigerde meerdere keren
  • onveilige wachtwoord e-mail ontvangen
  • rekening niet kunnen openen ondanks stappen te volgen
  • geen fysieke kantoren voor persoonlijke hulp
  • blijven herinneringen sturen ondanks niet kunnen openen rekening
  • niet stoppen met spammen na verzoeken

Estelle Thys - 29 december 2023

  • Websitefout - werkt niet
  • Helpdesk kon niet helpen
  • Aanbeveling - andere computer of webbrowser
  • Frustrerend - twijfel om elders aan te vragen

Gabriel - 25 oktober 2023

  • nooit problemen met gebruik van app
  • niet meer kunnen inloggen na overschrijving
  • gedoe met mails en telefoontjes
  • formulier dat niets oploste