Alle reviews van Julien Urbain

  • Review over: Santander Consumer Bank

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn opening van een online spaarrekening

    Na het openen van verschillende rekeningen in verschillende landen in mijn leven, kan ik zeggen dat dit de meest incompetente bank is waarmee ik ooit te maken heb gehad. Mijn vrouw en ik hebben meerdere weken verspild om een online spaarrekening te openen. Eerst weigerde hun systeem onze aanvraag te accepteren, zelfs nadat we het verschillende keren correct hadden ingediend. Vervolgens stuurden ze mij het wachtwoord van mijn account in een e-mail die eruit zag als oplichting (niet-versleuteld, geen briefhoofd, wachtwoord gemarkeerd in geel). Uiteindelijk vertelden ze mij gewoon dat ze niets konden doen om onze rekening te openen, ondanks dat we alle stappen hadden gevolgd zoals gevraagd - het systeem bleef onze activatietransfers afwijzen en ze konden ons de procedure niet persoonlijk laten afronden omdat ze geen fysieke kantoren hebben. Uiteindelijk opende ik gewoon een rekening bij MeDirect, wat me minder dan een uur kostte en we zijn nu tevreden. MAAR Santander geeft niet op en blijft mij herinneringen sturen om de accountopeningprocedure te voltooien, zelfs nadat ze hadden toegegeven dat ze het niet voor ons konden doen. Ik heb meer dan 5 keer op 'uitschrijven' geklikt en hen meerdere e-mails gestuurd om eindelijk te stoppen met spammen, maar ze geven niet op, dus moest ik hen blokkeren op Gmail. Vermijd hen koste wat het kost - ik kan me niet voorstellen om mijn levensbesparingen toe te vertrouwen aan een bedrijf dat zo'n niveau van incompetentie vertoont.