Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Santander Consumer Bank wordt geplaagd door problemen met aanmelding via eID (25%), gebrek aan eerlijkheid en transparantie (20%), gedoe met mails en telefoontjes (15%), trage open- en verwerking van spaarrekeningen (10%), en beloftes die niet worden nagekomen (5%). Aan de andere kant zijn er gebruikers die nooit problemen hebben gehad met de app (10%) en de online bank als zeer gemakkelijk te openen ervaren (15%). Al met al lijkt de bank moeite te hebben met consistente en persoonlijke communicatie, hoewel het openen van een online rekening wel als positief wordt ervaren.