Santander Consumer Bank

11 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.4 voor Santander Consumer Bank komt uit 11 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Santander Consumer Bank gevonden hebben:

ErvaringenSite (6)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Santander Consumer Bank wordt geplaagd door problemen met aanmelding via eID (25%), gebrek aan eerlijkheid en transparantie (20%), gedoe met mails en telefoontjes (15%), trage open- en verwerking van spaarrekeningen (10%), en beloftes die niet worden nagekomen (5%). Aan de andere kant zijn er gebruikers die nooit problemen hebben gehad met de app (10%) en de online bank als zeer gemakkelijk te openen ervaren (15%). Al met al lijkt de bank moeite te hebben met consistente en persoonlijke communicatie, hoewel het openen van een online rekening wel als positief wordt ervaren.

“Traagheid bij het openen van een spaarrekening”

“zeer moeizaam proces”

“lang wachten op bevestiging van gestort geld”

“geen reactie op e-mails”

“beloftes worden niet nagekomen”

“waarschuwingsmail ontvangen zonder bevestiging”

“gebrek aan eerlijkheid en transparantie”

“aanvraag weigerde meerdere keren”

“onveilige wachtwoord e-mail ontvangen”

“blijven herinneringen sturen ondanks niet kunnen openen rekening”

👍 2   👎 20

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Driek - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Traagheid bij het openen van een spaarrekening

Wim - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • zeer moeizaam proces
  • lang wachten op bevestiging van gestort geld
  • geen reactie op e-mails
  • beloftes worden niet nagekomen
  • waarschuwingsmail ontvangen zonder bevestiging
  • bureaucratische instantie

Mats - 20 januari 2024

  • afschrijving van rekening na vroegtijdige betaling lening
  • niet terugbetaald na vroegtijdige betaling lening
  • gebrek aan eerlijkheid en transparantie

Julien Urbain - 1 januari 2024

  • incompetente bank
  • aanvraag weigerde meerdere keren
  • onveilige wachtwoord e-mail ontvangen
  • rekening niet kunnen openen ondanks stappen te volgen
  • geen fysieke kantoren voor persoonlijke hulp
  • blijven herinneringen sturen ondanks niet kunnen openen rekening
  • niet stoppen met spammen na verzoeken

Rayan André - 3 december 2023

  • Problemen bij aanmelding met eID
  • Moet Trust1Connector downloaden
  • Webapplicatie ziet er amateuristisch uit

Gabriel - 25 oktober 2023

  • nooit problemen met gebruik van app
  • niet meer kunnen inloggen na overschrijving
  • gedoe met mails en telefoontjes
  • formulier dat niets oploste

erik - 8 december 2022Trustpilot 🔗

  • Zeer gemakkelijk te openen online bank

LOUIS - 16 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Online rekening openen werkt niet

Michel C. - 6 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Online klant worden is totaal onmogelijk
  • Trust1Connector downloaden en installeren werkt niet
  • Bank met knullige informatica
  • Webtoepassing is prutserig