Razer

12 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Razer komt uit 12 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Razer gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Razer heeft zowel voor- als nadelen. De retourperiode van 14 dagen voor ongeopende producten is een pluspunt (71%), maar sommige klanten ervaren problemen met het retourneren van defecte producten na slechts 1 jaar gebruik (29%).

“Problemen met het toetsenbord van mijn Razer Blade na 1 jaar”

👍 1   👎 1

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Alisa - 30 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Super blij met mijn Razer Stealth Blade 13 maar problemen na 1 jaar
  • Snel een vervangende compleet nieuwe Razer Blade ontvangen maar niet meer in 4k
  • Problemen met het toetsenbord van mijn Razer Blade na 1 jaar