Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourpolicy van RAD scoort goed met een efficiënte retourverwerking en snel geld terug bij retour (85%). Klanten zijn tevreden over de goede communicatie bij retours en de mogelijkheid om het geretourneerde pakket in de winkel op te halen (90%). Echter, sommige klanten hebben geklaagd over een te lange wachttijd voor terugbetalingen en onvoldoende informatie over onderhoudsmogelijkheden en materialen (70%). Daarnaast zijn er klachten over defecte producten die niet binnen de garantie vallen en een korte garantieperiode op batterijen (60%). Verder zijn er incidenten gemeld zoals een beschadigde helm bij ontvangst (50%). Over het algemeen heeft RAD een redelijke retourbeleid met ruimte voor verbetering op enkele punten.