Picture

35 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor Picture komt uit 35 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Picture gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (18)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Picture wordt door veel klanten als onvoldoende ervaren, met moeilijke retourprocedures en retourkosten voor rekening van de klant. Er is geen mogelijkheid tot ruilen en de retourkosten kunnen extra kosten voor de klant met zich meebrengen. Ook wordt de milieuvriendelijkheid van het retourproces in twijfel getrokken. Klanten hebben aangegeven problemen te hebben met het krijgen van terugbetalingen, zelfs in urgente situaties, en dat retourzendingen soms worden geweigerd of vervangen. (78%)

“Slechte service”

“Retourbeleid onvoldoende”

“Politique de retour scandaleuse”

“Pas d'échange possible”

“Frais de retour à la charge du client”

“Dépenses supplémentaires pour le client”

“Démarche écologique discutable”

“Borstrits kapot na het tweede gebruik”

“Moeilijke retourprocedure”

“Duikpak gaat snel kapot”

👍 0   👎 25

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

ilias - 23 april 2024

  • Slechte service

Daan Nijs - 21 januari 2024

  • Top kwaliteit en design
  • Retourbeleid onvoldoende
  • Verzendkosten voor retour
  • Verwarrende retourinstructies
  • Mogelijkheid tot productreviews ontbreekt

Anonyme - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Politique de retour scandaleuse
  • Pas d'échange possible
  • Frais de retour à la charge du client
  • Nécessité de recommander l'article
  • Dépenses supplémentaires pour le client
  • Démarche écologique discutable
  • Décision de demander un remboursement
  • Décision de ne pas recommander

Gb - 13 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Surfpakken zijn stijf en vallen klein
  • Borstrits kapot na het tweede gebruik

Claes - 11 januari 2024

  • Moeilijke retourprocedure
  • Klantloyaliteit in het gedrang

florian - 29 december 2023

  • Duikpak gaat snel kapot
  • Twijfelachtige milieuvriendelijkheid

Elise - 16 december 2023

  • Moeilijk te dragen wetsuit
  • Niet rekbaar en te klein
  • Rits brak na twee keer dragen
  • Geen garantie meer zonder bon

Yana - 3 december 2023

  • Vervagende pet na slechts een maand

Hugo - 14 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Moeilijke retourbeleid
  • Onduidelijkheid bij aankoop en retour
  • Retourkosten voor rekening van klant
  • Matig loyaliteitssysteem

Marion Jct - 24 november 2022Trustpilot 🔗

  • Les retours sont à la charge du client
  • Pas d'étiquette de retour
  • Consignes de renvoi non claires
  • Impossible d'évaluer les articles
  • Livraison en point relais réussie

Pa - 15 november 2022Trustpilot 🔗

  • Probleem met levering zonder geldige reden
  • Onmogelijk om terugbetaling te krijgen
  • Geen ontvangst na een maand
  • Lage vertrouwensstandaarden

LJL - 4 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • mauvaise expérience avec le SAV
  • retour refusé malgré situation urgente
  • manque de soutien de la part du SAV
  • délai de traitement trop long
  • pas de communication adéquate
  • refus de remboursement avant déclaration de perte par transporteur
  • absence de suivi efficace du colis