Parcelhero

130 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.8 voor Parcelhero komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Parcelhero gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Parcelhero heeft zowel voor- als nadelen. Klanten prijzen het efficiënte retourproces en de behulpzaamheid bij het verkrijgen van terugbetaling voor ondeugdelijke goederen (40%), maar klagen over vertragingen in het terugbetalingsproces en gebrek aan compensatie voor beschadigde producten (60%). Daarnaast zijn er klachten over moeilijke klachtenprocedures en weigeringen om terug te betalen (30%), evenals ongeldige toeslagen die lange tijd na de levering worden toegepast (20%). Er zijn ook gevallen gemeld van pakketten die vernietigd werden en waarbij Parcelhero weigerde verantwoordelijkheid te nemen (10%). In sommige gevallen werden er zelfs deducties gemaakt zonder geldige reden (5%).总

“Gebruik dit bedrijf niet”

“Efficiënt retourproces”

“Product beschadigd aangekomen”

“Verzuimd op te halen”

“In rekening gebracht voor geannuleerde bestelling”

“Langzaam terugbetalingsproces”

“Item beschadigd”

“Gebrek aan compensatie of terugbetaling”

“Ongeldige toeslagen toegepast lange tijd na levering”

“Deductie maken zonder geldige reden”

👍 2   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

customer - 10 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Gebruik dit bedrijf niet

Linda Smith - 9 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Geweldige winkelervaring
  • Efficiënt retourproces

James S Horsfall - 9 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Product beschadigd aangekomen

Elizabeth - 4 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Verzuimd op te halen
  • Onpersoonlijke e-mail reactie
  • Trage reactie op online formulieren
  • Verzuim om te halen ondanks herboeking
  • Geen manier om contact op te nemen, anders dan via online formulieren
  • Betaling bij boeking ondanks ophaalfalen
  • In rekening gebracht voor geannuleerde bestelling

Debra Crofts - 3 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Langzaam terugbetalingsproces

Adam Walker - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Te veel in rekening gebracht
  • Item beschadigd
  • Gebrek aan compensatie of terugbetaling
  • Extra kosten voor gewicht/dimensies

Anonymous - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Ongeldige toeslagen toegepast lange tijd na levering

Chris Innes - 27 april 2024Trustpilot 🔗

  • Chauffeur weigerde pakket op basis van onjuiste informatie
  • Bedrijf houdt zich niet aan hun eigen voorwaarden en condities
  • Deductie maken zonder geldige reden

Darren Myers - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • Vernietigd pakket en weigerde verantwoordelijkheid te nemen
  • Chauffeur bracht geen label mee en gaf de schuld aan administratie voor verloren pakket
  • Moeilijk klachtenproces en weigering om terug te betalen

Bora Turan - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • Teruggezonden en een toilet in de originele verpakking verzonden, beschadigd bij ontvangst
  • Beweerde dat de verpakking niet voldoende was, product staat mogelijk op de uitsluitingslijst, gebrek aan communicatie over het oorspronkelijke productieland
  • Echt slechte ervaring, niet van plan om zaken te doen met Parcel Hero, zal anderen informeren over de negatieve ervaring

Jan Whibs - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Eenvoudig afleveringsproces
  • Item op tijd geleverd
  • Behulpzaam bij het verkrijgen van terugbetaling voor onaanvaardbare goederen
  • Geweldige algehele ervaring