Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Communication van Nationale Loterij blinkt uit in transparantie en duidelijke uitleg over spellen (90%), met een bijdrage aan de samenleving (85%). Helaas heerst er een verdenking van het stelen van geluk door het bedrijf (60%) en is het wachtwoordbeleid niet up to date (40%). Gelukkig is het makkelijk en snel om loterijtickets te bestellen (95%) en is de site mooi en toegankelijk (80%), met correcte en begrijpelijke informatie (85%). Er is echter wel sprake van slechte foutafhandeling (50%), gebrek aan transparantie (60%) en misleidende informatie (60%).