Nanoleaf

23 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor Nanoleaf komt uit 23 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Nanoleaf gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (4)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Nanoleaf heeft verschillende voor- en nadelen. Het retourproces kan lang duren en het retourformulier is onhandig (85%), maar het ondersteuningsteam reageert niet goed en beloofde vervangingen worden niet geleverd (70%). Daarnaast kunnen er problemen zijn met het verbinden met wifi en de kwaliteit van de producten kan teleurstellend zijn (55%).

“Lang proces voor ontvangen retourformulier”

“Defecte controller na 1 jaar”

“ondersteuningsteam niet goed gereageerd en beloofde vervangingen niet geleverd”

“Veel defecte starters en afstandsbediening”

“teleurstellende kwaliteit”

“Retourproces duurt te lang”

“Onhandig retourformulier”

“Kan niet verbinden met wifi van het product”

👍 0   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Maxim Jacob - 5 april 2024

  • Teleurstellende ervaring met verbinden van producten
  • Lang proces voor ontvangen retourformulier
  • Geen bevestigingsmail na ontvangst producten
  • Slechts gedeeltelijke terugbetaling ontvangen

Vermeiren - 1 april 2024

  • Defecte controller na 1 jaar

malak - 14 maart 2024

  • lichtpanelen na slechts een jaar
  • afstandsbediening niet meer werkte
  • ondersteuningsteam niet goed gereageerd en beloofde vervangingen niet geleverd
  • geen zin meer hebt om producten van dit merk te kopen

Daan - 29 februari 2024

  • Kwaliteit van slimme verlichting is slecht
  • Hoog energieverbruik
  • Veel defecte starters en afstandsbediening

Julie - 31 december 2023

  • teleurstellende kwaliteit

Colin van Zon - 28 december 2023Trustpilot 🔗

  • Retourproces duurt te lang
  • Onvolledige terugbetaling
  • Gebrek aan communicatie
  • Onhandig retourformulier

Dylan Verhaeghe - 17 december 2023

  • Kan niet verbinden met wifi van het product
  • Onvolledig product