Nanoleaf

23 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor Nanoleaf komt uit 23 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Nanoleaf gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (4)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Communication van Nanoleaf krijgt gemengde reviews. Aan de positieve kant, bieden ze snelle en gratis vervanging van kapotte producten (80%), duidelijke prijzen (100%) en vragen ze om foto's voor klantenservice (70%). Aan de negatieve kant, zijn er klachten over het langdurige proces voor retourformulieren (30%), defecten na een jaar (30%), gebrek aan respons op e-mails (20%) en problemen met verbinden met wifi (20%). Hoewel sommige klanten tevreden zijn met de klantenservice, lijkt er over het algemeen een gebrek aan communicatie en effectieve oplossingen te zijn, wat klanten kan ontmoedigen om producten van dit merk te blijven kopen.

“Teleurstellende ervaring met verbinden van producten”

“Lang proces voor ontvangen retourformulier”

“Geen bevestigingsmail na ontvangst producten”

“Defecte controller na 1 jaar”

“geen zin meer hebt om producten van dit merk te kopen”

“Geen respons op e-mails”

“Onbruikbare app”

“Geen oplossing geboden”

“Communicatieverlies na tweede contact”

“verbindingsproblemen en optimalisatie”

👍 3   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Maxim Jacob - 5 april 2024

  • Teleurstellende ervaring met verbinden van producten
  • Lang proces voor ontvangen retourformulier
  • Geen bevestigingsmail na ontvangst producten
  • Slechts gedeeltelijke terugbetaling ontvangen

Vermeiren - 1 april 2024

  • Defecte controller na 1 jaar

malak - 14 maart 2024

  • lichtpanelen na slechts een jaar
  • afstandsbediening niet meer werkte
  • ondersteuningsteam niet goed gereageerd en beloofde vervangingen niet geleverd
  • geen zin meer hebt om producten van dit merk te kopen

juliette - 11 maart 2024

  • Slechte klantenservice
  • Geen respons op e-mails
  • Onbruikbare app
  • Geen oplossing geboden

Jacob - 11 februari 2024

  • Snelle reactie klantendienst
  • Gebrek aan opvolging na eerste reactie
  • Probleem met vinden van gegevens ondanks ticketnummer
  • Communicatieverlies na tweede contact

lina - 29 januari 2024

  • verbindingsproblemen en optimalisatie

Emiel Verstraeten - 15 januari 2024

  • Werkt wel
  • Updates uitschakelen onmogelijk
  • Updates duren lang
  • Klantonvriendelijke mentaliteit

Lander - 9 januari 2024

  • Goede kwaliteit van de producten
  • Snelle levering
  • Vriendelijke klantenservice
  • Duidelijke prijsstelling

Sabine - 4 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Niets geleverd
  • Klantenservice reageert niet

Colin van Zon - 28 december 2023Trustpilot 🔗

  • Retourproces duurt te lang
  • Onvolledige terugbetaling
  • Gebrek aan communicatie
  • Onhandig retourformulier

Dylan Verhaeghe - 17 december 2023

  • Kan niet verbinden met wifi van het product
  • Onvolledig product

T. Demir - 13 december 2023

  • Bestelling niet ontvangen

hamza - 10 december 2023

  • Gek op de werkende lichten
  • Probleem met vervanging van lichtstrip
  • Traagheid bij oplossen probleem
  • Gesloten zaak zonder oplossing

mohamed - 28 november 2023

  • Snelle en gratis vervanging van de kapotte controller

M. Christiaens - 16 november 2023

  • Niet alle bestelde panelen ontvangen
  • Klantendienst vraagt om foto's en geduld
  • Wachten al een maand op een oplossing
  • Onzekerheid over ontvangst ontbrekende panelen

Femke - 1 november 2023

  • Slimme panelen
  • Spijtig dat ik geen Nanoleafs meer heb