Microsoft

70 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor Microsoft komt uit 70 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Microsoft gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (51)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Microsoft kan gemengde gevoelens oproepen bij klanten. Aan de positieve kant, de levertijd is snel en zonder problemen (100%). Echter, veel klanten ervaren moeilijkheden met het bestellen van producten, het overzetten van accounts naar nieuwe platforms en het retourneren van producten (67%). Daarnaast zijn er klachten over verplichte updates, hoge retourkosten en problemen met het aanschaffen van gamepass (33%). Dit alles resulteert in frustratie en tijdverspilling voor de klant (67%). Tot slot zijn er ook klachten over filters en beveiliging, evenals onrechtvaardige ontslagen in sommige gevallen (33%).

“Besluit genomen om nooit meer een computer met Microsoft aan te schaffen”

“Verplichte updates”

“moeite bij overzetten account naar nieuw platform”

“Blokeert lokale accounts”

“Vernietiging van e-mailadres en inhoud door bedrijf”

“Pro: Snelle levering”

“Kwijtraken pakket tijdens transport”

“Beslissing om niet meer van dit bedrijf te kopen”

“Filters en beveiliging zijn rampzalig”

“Na 2 klikken loopt die *** app vast”

👍 3   👎 22

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

BJ - 21 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Verplicht om nieuwe mailbox te gebruiken
  • Langzaam en verwarrend
  • Apart betalen voor Word
  • Besluit genomen om nooit meer een computer met Microsoft aan te schaffen
  • Gezeur om geld

sarah - 16 maart 2024

  • Verplichte updates
  • Onbeschofte klantenservice
  • Spionage via webcam en microfoon

Janne - 11 maart 2024

  • moeite bij overzetten account naar nieuw platform
  • verlies van controle over software
  • ingewikkeld en verwarrend proces

willem SELTEN - 1 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Blokeert lokale accounts
  • Verplicht online account aanmaken
  • Abonnement vereist voor gebruik
  • Verlies controle over producten

Erica Brouwer - 25 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Microsoft en Google hebben mijn laptop en mijn muis overgenomen
  • Gebruik van een ander e-mailadres dan normaal en herhaaldelijk wachtwoorden moeten aanpassen
  • Problemen met de muis, alleen linkerkant werkt
  • Onvermogen om e-mails te ontvangen op normaal e-mailadres
  • Vernietiging van e-mailadres en inhoud door bedrijf
  • Frustrerende ervaring met AI 'medewerker'
  • Gebrek aan privacy en vrijheid van meningsuiting door grote bedrijven

Etienne - 28 januari 2024

  • Pro: Snelle levering
  • Pro: Duidelijke communicatie
  • Con: Problemen met het terughalen van mail

A.B. - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Onwil bij Microsoft
  • Kwijtraken pakket tijdens transport
  • Onzekerheid over eigenaarschap laptop
  • Gebrek aan medewerking en begrip
  • Verlies van belangrijke gegevens
  • Onvermogen om simpele reparatie correct af te handelen

Hubert - 18 januari 2024

  • Traag en verwarrende interface
  • Apart betalen voor bepaalde diensten
  • Beslissing om niet meer van dit bedrijf te kopen

Wanhopige - 7 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Vol met spam
  • Filters en beveiliging zijn rampzalig
  • Elke dag vol met spam, meldingen werken niet
  • Privacy en AVG worden niet nageleefd

Ritus - 17 december 2023Trustpilot 🔗

  • Licentiecode activeren mag niet
  • Wat een groot ontiegelijk *** bedrijf
  • Ik heb een licentiecode die ik intoets in die *** store app
  • Na 2 klikken loopt die *** app vast
  • Na meerdere *** keren herhalen lukt het ge*** nog niet

G. Smets - 8 december 2023

  • Service niet professioneel
  • Bestelproces moeizaam
  • Prijs oké
  • Levertijd op tijd en zonder problemen

Xander - 23 oktober 2023

  • Muis was kapot
  • Online registreren voor herstelling
  • Moeilijkheden met verzending en retourneren
  • Lange wachttijd bij klantenservice

Michael van Meurs - 26 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Probleem met zakelijke e-mail

Jolanda - 18 juli 2023Trustpilot 🔗

  • terroriseert je gewoon
  • computer beheren
  • allerlei zaken niet meer kunnen downloaden of installeren met Windows 11
  • kost onzetttend veel tijd
  • bijna onmogelijk om laptop in te richten naar jouw wensen
  • geleefd door een programma

Fon - 23 maart 2023Trustpilot 🔗

  • slechte klantenservice
  • defect product
  • hoge retourkosten
  • verplichte online registratie
  • lang wachttijd telefoon

Sharwien Jagernath - 23 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Updates en afleidingen vullen je leven en pc, Windows kost dagelijks minstens 30 minuten van je tijd in

ilse - 27 februari 2023Trustpilot 🔗

  • 24-72 uur staat gelijk aan 2 weken inmiddels bij een spoedprobleem
  • geen probleem met iets hebben is prima
  • chat starten duurt lang en wachttijd is te lang
  • gebrek aan spoed in oplossen van problemen
  • vertraging van 2 weken met drukwerkkosten als gevolg

Thomas - 20 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Ondankbaarheid jegens werknemers
  • Onrechtvaardig ontslag
  • Oneerlijke behandeling van werknemers

Walter Jo - 19 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Problemen met aanschaffen van gamepass
  • Moeilijk bereikbare klantenservice
  • Vriendelijke en behulpzame klantenservice medewerker
  • Slecht te vinden contactinformatie