Media Markt

162 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor Media Markt komt uit 162 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Media Markt gevonden hebben:

ErvaringenSite (48)
TrustPilot (114)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Media Markt heeft enkele positieve aspecten, waaronder goede communicatie vooraf over het meenemen van een oud toestel en snelle omruiling van defecte producten. Echter, er zijn ook enkele nadelen. Zo kan het lang duren voordat er een terugbetaling plaatsvindt na een retour (55%), is het niet mogelijk om geld terug te krijgen maar alleen een tegoedbon (40%), en kan het zijn dat producten worden behouden om het retourrecht te omzeilen (20%). Ook kan er verwarring en vertraging optreden bij de afhaling van een oud toestel (35%) en is het retourbeleid niet flexibel, waardoor bepaalde producten niet kunnen worden teruggestuurd, bijvoorbeeld vanwege hygiënische redenen (65%).

“Oude apparaat werd mee terug genomen”

“Onduidelijke communicatie”

“gebrek aan flexibiliteit bij omruilbeleid”

“Datum van ervaring”

“ACTIE TERUGBETALING BIJKOMENDE GARANTIE”

“Levering van voorradig artikel”

“Wettelijke retour weigeren (proces aangespannen)”

“Obscuur retourbeleid en gebrek aan transparantie”

“Klantenservice ontwijkt consumentenwet met tegoedbonnetjes”

“Snel omruilen van defect product”

👍 5   👎 24

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Gerben Brands - 9 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Producten en prijzen zijn oke
  • Leermoment is tussen 8 en 22uur
  • Bezorger sprak geen Nederlands of Engels
  • Oude apparaat werd mee terug genomen

Askin Duran - 5 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle service
  • Onduidelijke communicatie

Kees Blok - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • hoge prijs voor vervanging van defect product
  • slechte klantenservice bij vervangen van product
  • gebrek aan flexibiliteit bij omruilbeleid
  • slechte communicatie over garantievoorwaarden

Bjorn Brands - 28 april 2024Trustpilot 🔗

  • Winkel en webshop waren zeer goed
  • Laptop geleverd krijgen was een gigantisch obstakel
  • Bpost( luieriken)
  • Datum van ervaring

Patrick Van den Bosch - 27 april 2024Trustpilot 🔗

  • ACTIE TERUGBETALING BIJKOMENDE GARANTIE
  • Nog steeds geen reactie ontvangen
  • Hoge kosten voor aangetekend schrijven en ontvangstbevestiging
  • Geen duidelijke informatie over het proces voor terugbetaling

Fredjo - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • Levering van voorradig artikel

User - 12 april 2024Trustpilot 🔗

  • Wettelijke retour weigeren (proces aangespannen)
  • Rampzalige ervaring met online bestellen van draadloze oortjes
  • Slechte geluidskwaliteit en technische gebreken
  • Verwarrende beleidslijnen en slechte service
  • Obscuur retourbeleid en gebrek aan transparantie
  • Onbeschofte klantenservice en gebrek aan respect
  • Onvergeeflijke minachting voor klanten
  • Teleurstelling in Mediamarkt als bedrijf
  • Afraden om zaken te doen met Mediamarkt

Zocks Studio - 9 april 2024Trustpilot 🔗

  • Misleidende reclame en foute prijzen
  • Niet leveren van producten tegen verkeerde prijzen
  • Klantenservice ontwijkt consumentenwet met tegoedbonnetjes
  • Negeren van eigen verantwoordelijkheid
  • Onjuiste prijzen en weigering levering

Marc van Dooren - 6 april 2024Trustpilot 🔗

  • Snel omruilen van defect product

Nik Khaja - 29 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Goed dat ik mijn ervaring deel.
  • Ik ben niet tevreden.
  • Verkeerde printer geleverd voor mijn bedrijf.
  • Krijg het niet terug.

Talib - 27 mei 2023

  • Vreselijke hoofdpijn na 20 minuten gebruik
  • Slecht geluid bij winderige omstandigheden
  • Retourbeleid niet flexibel
  • Onmogelijk om product terug te brengen vanwege hygiënische redenen

Daisy - 14 april 2023

  • Reparatie onder garantie
  • Slecht verpakt terug ontvangen
  • Geen duidelijke verpakkingsinstructies
  • Beschadiging van product tijdens reparatie

Marisa VA - 16 november 2022

  • Waarde cadeaubon verloopt na een jaar zonder waarschuwing

Andy - 9 maart 2022

  • Slechte klantenservice en communicatie
  • Onbetrouwbaarheid bij voorraadgegevens en leveringstermijnen
  • Langdurig wachten op terugbetaling
  • Oneerlijk en achterbaks bedrijf

Izegem - 13 januari 2022

  • Pro: Snelle reactie op telefoontje over defect toestel
  • Pro: Terugbetaling gevraagd voor defecte machine
  • Contra: Slechte kwaliteit van geleverde wasmachine
  • Contra: Problemen met herroepingsrecht en terugbetaling

Ben d haese - 18 juli 2021

  • De luchtbevochtiger werkt niet zoals geadverteerd.
  • Geen deskundige uitleg voor aankoop.
  • Misleidende reclame en afbeelding van de doos.
  • Ik vroeg specifiek om dampverneveling.
  • Onopgelost probleem kan leiden tot negatieve publiciteit.

Verhecken - 17 juli 2021

  • Defecte smartphone,2 maand oud.
  • Geen retour mogelijk.
  • De meeste winkels rond Gent en Brussel,een heel eind rijden voor het grootste deel van de bevolking.
  • Nu afwachten wat het zal geven voor mijn garantie,welke blijkt niet goed te zijn bij Mediamarkt.

Tom Raes - 12 januari 2021

  • Slechte levering van verkeerd product
  • Gebrek aan communicatie over terugbetaling
  • Onbeantwoorde oproepen en e-mails
  • Gebrekkige terugbetaling

Tommy - 23 september 2020

  • Snelle levering
  • Goede communicatie vooraf over meenemen oud toestel
  • Verwarring en vertraging bij afhaling oud toestel
  • Oude toestel staat nog steeds

Paula Botezatu - 17 mei 2020

  • slecht scherm
  • geen geld terug
  • slechte klantenservice
  • hoge aankoopkosten

Damo - 29 februari 2020

  • Houdt producten vast om retourrecht te omzeilen

Stephan - 13 juni 2019

  • Tv Philips na 16 dagen stuk -no service
  • Niet omruilen na 16 dagen oud
  • Extra verzekeringen aanbieden maar niet vervangen bij defect

Thomas - 14 oktober 2015

  • Goedkope prijzen
  • Onzekerheid over kwaliteit en betrouwbaarheid van producten

Annejet - 29 september 2015

  • Goedkoopste prijzen
  • Onoverzichtelijke website
  • Beperkte zoekfunctionaliteit
  • Noodzaak om terug te keren vanwege prijzen