Macy's

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.4 voor Macy's komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Macy's gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Macy's heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Klanten prijzen de behulpzame medewerkers op de parfumerieafdeling en de leuke kleren, maar klagen over het ontbrekend adres op pakketten, verbanning van de website, slechte communicatie over annuleringen, problemen met betalingsverwerking, onbekwame medewerkers, rommeligheid en onduidelijkheid. Daarnaast klagen sommige klanten over beschadigde producten, miserable service, het wachten op bestellingen sinds februari en het uitblijven van antwoorden op e-mails. Er is duidelijk ruimte voor verbetering nodig in de communicatie van Macy's. (67%)

“Leuke kleren”

“Beschadigd product”

“Slechte communicatie over annulering”

“Onbekwame medewerkers”

“Moeilijk te begrijpen”

“Rommeltje”

“Fantastische en behulpzame medewerkers op de parfumerieafdeling”

“Geen communicatie”

“Ontbrekend adres op pakket”

“Verbanning van de website”

👍 2   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Verbeeck - 15 maart 2024

  • Leuke kleren

Lise Yildirim - 28 februari 2024

  • Beschadigd product

Mathias - 23 februari 2024

  • Geannuleerde bestelling zonder geldige reden
  • Hinder bij verificatie van informatie en prijs
  • Moeilijkheden bij bestellen ondanks hulp van klantendienst
  • Vertraging bij terugbetaling
  • Onnodige doorverwijzingen bij telefonisch contact
  • Slechte communicatie over annulering

lukas - 20 februari 2024

  • Onbekwame medewerkers
  • Moeilijk te begrijpen
  • Spullen raken zoek
  • Onjuiste bestellingen opzoeken
  • Rommeltje

N. Desmedt - 31 januari 2024

  • Uitstekende klantenservice in de winkel
  • Fantastische en behulpzame medewerkers op de parfumerieafdeling

Jacques - 28 januari 2024

  • Waardeloze klantenservice
  • Langzame bezorging
  • Geen communicatie
  • Slechte ervaring

Antoine - 9 januari 2024

  • Onvoldoende hulp van klantendienst
  • Ontbrekend adres op pakket
  • Slechte ervaring met manager
  • Annulering van bestelling

quinten - 12 december 2023

  • Weigering van cadeaubontransactie
  • Verbanning van de website
  • Geen mogelijkheid tot verzet tegen beslissing

Mathieu - 18 november 2023

  • Problemen met betalingsverwerking
  • Klantenservice niet opgelost na vele pogingen
  • Niet meer willen winkelen bij Macy's
  • Klantenservice is niet meer zoals vroeger

Harriet Peeters - 9 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Langzame levering
  • Slechte communicatie
  • Geen reactie op e-mails
  • Oplichting