Lookfantastic

133 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor Lookfantastic komt uit 133 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Lookfantastic gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Lookfantastic heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Enerzijds worden beschadigde producten bij levering meteen vergoed en is er de mogelijkheid om abonnement tijdelijk stop te zetten. Anderzijds zijn de retourvoorwaarden onredelijk en zijn de retourkosten buiten proportioneel hoog, waarbij je zelf de kosten moet betalen en het retourpakket helemaal naar Polen moet sturen. Er is geen tegemoetkoming voor foutieve retourprocedures en klachten en e-mails worden niet altijd beantwoord, waardoor sommige klanten "fluiten naar hun geld". De Return Policy van Lookfantastic lijkt daardoor slechts een gemiddelde klanttevredenheid te hebben van ongeveer 50%.

“beschadigde levering”

“geen passende oplossing”

“onredelijke retourvoorwaarden”

“Niet geleverd.”

“DPD bevestigde dit in een mail en Lookfantastic liet weten een terugbetaling te voorzien binnen 3-5 werkdagen.”

“Enkel het item kan retourneren.”

“Hoge spam en retourkosten na bestelling”

“Retourkosten buiten proportioneel”

“Onbezorgd pakket”

“Fluiten naar je geld”

👍 4   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Kayla - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • order niet ontvangen
  • beschadigde levering
  • geen passende oplossing
  • onbeschadigd product verwachten
  • onredelijke retourvoorwaarden

lvp - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • Niet geleverd.
  • DPD bevestigde dit in een mail en Lookfantastic liet weten een terugbetaling te voorzien binnen 3-5 werkdagen.
  • Nadien trokken ze dit terug in.
  • Onderzoeksteam al 4 maanden aan het onderzoeken.
  • Bestelling verzonden zonder mijn vraag.
  • Afgedwongen aankoop en bij wet verboden!
  • Enkel het item kan retourneren.
  • Standaard antwoord van klantenservice en geen concrete antwoorden.
  • Zeer dubieuze praktijken!
  • Klantendienst kent dossier na herhaaldelijk doorgeven bestelnummer.

Anne - 21 april 2024Trustpilot 🔗

  • Producten prima
  • Hoge spam en retourkosten na bestelling
  • Spaarprogramma na afrekenen leidt tot kosten
  • Retourkosten buiten proportioneel

Daria - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Onbezorgd pakket
  • Fluiten naar je geld

Richiba - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Retour moet helemaal naar POLEN en je moet zelf de kosten betalen!
  • De kosten zijn al meer dan wat ik voor het product heb betaald!
  • Klantenservice boeit dit ook helemaal niet..
  • Zelfs SHEIN kan je kosteloos retourneren naar China!
  • Zowel product was slecht als de service!

Martha van der Veer - 13 april 2024Trustpilot 🔗

  • Hele slechte service
  • Kostelijke retourprocedure
  • Geen tegemoetkoming voor foutieve retourprocedure
  • Onbegrip voor situatie

Cr - 7 april 2024Trustpilot 🔗

  • Altijd tevreden over de inhoud van de boxen
  • Mogelijkheid om abonnement tijdelijk stop te zetten

Ellen G - 2 april 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Beschadigde producten ontvangen
  • Gebrek aan communicatie
  • Onopgeloste betalingskwestie

L. Simon - 28 februari 2024

  • Kapot en ontbrekend item

hajar - 15 februari 2024

  • goede prijs/kwaliteit
  • prima service
  • klantendienst niet zo goed bij eerste retour, rechtgezet bij volgende bestelling
  • product beschadigd bij levering, meteen vergoed
  • kwaliteitsmerken en producten nergens goedkoper
  • levertijd kan soms lang zijn, voor die prijs geen probleem