Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Lampenlicht scoort gemengde beoordelingen, met enkele positieve en negatieve punten. Positief is de vriendelijke en snelle hulp via de chatlijn, evenals de vlotte oplossing bij problemen en gratis vervanging van defecte lampen (70%). Echter, sommige klanten vinden het moeilijk om contact op te nemen en ervaren problemen met de chatbot die standaard antwoorden geeft (30%). Er zijn ook klachten over gebrek aan respons op e-mails, onbereikbaarheid via telefoon en slechte communicatie rondom vertragingen (40%). Over het algemeen is de klantenservice gemengd beoordeeld en heeft Lampenlicht ruimte voor verbetering op het gebied van communicatie (60%).