Isabel Marant

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Isabel Marant komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Isabel Marant gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Isabel Marant heeft een groot probleem met pailletten die eraf vallen en overal verspreid liggen (80%). Klanten ervaren moeilijkheden bij het plaatsen van bestellingen (60%) en vinden de levering onbetrouwbaar (75%). Hoewel sommige klanten hun geld terug hebben gevraagd en het pakket is verdwenen, zijn er ook aanbevelingen om elders te bestellen (50%).

“geld teruggevraagd maar pakket verdwenen”

“order elders aanbevolen”

“De pailletten vallen er allemaal af en liggen overal verspreid.”

“Moeilijk om bestellingen te doen”

“Onbetrouwbare levering”

👍 0   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Maya Goffin - 29 april 2024

  • coole kleren
  • bestelling nooit aangekomen
  • klantendienst alleen via e-mail
  • geen telefoonnummer beschikbaar
  • geld teruggevraagd maar pakket verdwenen

lilou - 31 maart 2024

  • sneakers zijn super
  • order elders aanbevolen
  • verkeerde bestelling ontvangen
  • gebrekkige klantenservice

Noah - 17 maart 2024

  • De pailletten vallen er allemaal af en liggen overal verspreid.
  • Klantendienst bood slechts 29€ terug voor een trui van 300€.

Verheyen - 3 maart 2024

  • Moeilijk om bestellingen te doen
  • Niet genoeg informatie
  • Wachten op bestelling

Marian Van der hoop - 22 november 2023Trustpilot 🔗

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Slechte klantenservice
  • Onbetrouwbare levering
  • Geen retourbeleid