Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Isabel Marant heeft een aantal nadelen, waaronder het verlies van pakketten (30%), verkeerde bestellingen (10%), vertraagde leveringen (20%) en beschadigde bestellingen (10%). Klanten hebben ook geklaagd over het gebrek aan betrouwbaarheid (10%) en moeilijkheden bij het plaatsen van bestellingen (10%). Het merk lijkt ook niet verantwoordelijk te willen zijn voor de keuze van hun transportpartner, wat resulteert in gestolen pakketten en verloren bestellingen (20%). Anderen hebben aangegeven dat hun feestplannen verpest werden door het niet tijdig ontvangen van hun bestelling (10%).