Hotwire

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Hotwire komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hotwire gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Hotwire heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Enerzijds biedt het bedrijf terugbetalingen aan voor onhygiënische omgevingen en problemen met het hotelverblijf, wat gewaardeerd wordt door klanten (50%). Anderzijds kunnen er problemen optreden zoals weigering van volledige terugbetalingen ondanks fouten en klachten, wat voor frustratie kan zorgen bij klanten (50%). Het bedrijf lijkt ook moeite te hebben met het aanpassen van transactiedata, wat een beperking kan zijn voor klanten die hun boeking willen wijzigen. Overall, is het retourbeleid van Hotwire niet volledig consistent en transparant, wat verbetering behoeft. (25%)

“Slechts terugbetaling gekregen voor één van de drie transacties, Datum van transactie kon niet gewijzigd worden, Bedrijf weigert volledige terugbetaling ondanks fout”

“Problemen met terugbetaling”

“Onhygiënische omgeving in het motel”

“vuil hotelverblijf”

“geen terugbetaling ondanks klachten”

👍 0   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Julien Lefèvre - 2 februari 2024

  • Website is verwarrend en veroorzaakt problemen met boekingen, Klantenservice is niet behulpzaam bij oplossen van problemen, Geen bevestigingsmail ontvangen na boekingen, Transacties uitgevoerd zonder medeweten van klant
  • Slechts terugbetaling gekregen voor één van de drie transacties, Datum van transactie kon niet gewijzigd worden, Bedrijf weigert volledige terugbetaling ondanks fout

Charlotte - 7 januari 2024

  • Problemen met terugbetaling
  • Hotwire weigert probleem op te lossen
  • Onzekerheid of Hotwire liegt en steelt
  • Toegevoegde stress en hoge kosten
  • Incompetentie of misleiding bij Hotwire

Merel Noël - 6 januari 2024

  • Vreselijke hotelervaring
  • Misleidende informatie over hotelcategorie
  • Slechte klantenservice van Hotwire
  • Onhygiënische omgeving in het motel
  • Geen oplossing aangeboden door Hotwire

Mathéo Wauters - 29 december 2023

  • vuil hotelverblijf
  • insecten en schimmel in de kamer
  • kamer niet proper en in slechte staat
  • tv werkte niet en geen hulp
  • geen terugbetaling ondanks klachten