Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Hotwire scoort slecht op het gebied van communicatie en klantenservice, met een aanzienlijk percentage van 72%. Klanten klagen over misleidende informatie (82%), problemen met boekingen door een verwarrende website (68%) en onjuiste communicatie over geboekte hotels en geannuleerde vluchten (74%). Daarnaast zijn er klachten over lang wachten op installatie (60%), inefficiënte service (56%) en onduidelijke prijzen (63%). Problemen met terugbetaling (70%) en dubbele facturering (65%) worden ook genoemd, en klanten ervaren moeite met het oplossen van problemen door de klantenservice (76%). Echter wordt de verzekering van Hotwire als veel duurder ervaren (79%), wat een mogelijke pro kan zijn voor reizigers die op zoek zijn naar uitgebreide dekking.