Honor

21 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor Honor komt uit 21 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Honor gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Honor heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant bieden ze gratis retourzendingen aan, wat handig is voor klanten die niet tevreden zijn met hun aankoop. Aan de andere kant is er kritiek op het feit dat het bedrijf beweert dat bepaalde producten niet onder de garantie vallen en er problemen zijn met het terugsturen van producten. Bovendien lijkt de beloofde snelle levering van 24 uur niet altijd nagekomen te worden, wat voor frustratie kan zorgen bij klanten. (50%)

“Moeilijkheden bij retourneren of ruilen door continue regels en voorschriften”

“Problemen met het terugsturen van producten”

“Gratis retourbeleid”

“Slechte garantievoorwaarden”

“bedrijf beweert dat bandjes niet onder garantie vallen”

“defect binnen garantieperiode en geen actie ondernomen”

“zij zeggen binnen 24 uur geleverd maar geloof mij maar eenmaal gekocht moet je paar weken op je bestelling wachten ,en ik heb het nog steeds niet ontvangen”

👍 1   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

A. Lecomte - 22 maart 2024

  • Slechte klantenservice met onzinnige excuses en ingewikkelde procedures
  • Onvermogen om in te loggen zonder data te verliezen
  • Klantenservice vraagt naar irrelevante informatie en heeft geen duidelijk escalatieproces
  • Moeilijkheden bij retourneren of ruilen door continue regels en voorschriften
  • Onzichtbaar senior team en gebrek aan actie ondanks negatieve beoordelingen

Laure - 20 februari 2024

  • Slechte klantenservice
  • Problemen met het terugsturen van producten
  • Onjuiste informatie van het bedrijf

Lien Verstraeten - 24 januari 2024

  • Snelle en behulpzame klantenservice
  • Gratis retourbeleid

R. Leroy - 20 januari 2024

  • Product kwaliteit slecht, Slechte klantenservice
  • Slechte garantievoorwaarden
  • Snel loskomen van scherm
  • Haarscheur op scherm na 6 weken
  • Teleurstellende ervaring
  • Niet aanbevelen van producten

Ilias Saidi - 21 november 2023

  • bandjes van de horloges zijn van slechte kwaliteit
  • kosten van reparatie hoger dan nieuwe aankoop
  • bedrijf beweert dat bandjes niet onder garantie vallen
  • bedrijf nutteloos en klanten ervaren dezelfde problemen
  • defect binnen garantieperiode en geen actie ondernomen

Nicole - 16 maart 2016Trustpilot 🔗

  • Valse beloftes - komen afspraken niet na - Puur Bedrog
  • trapt het niet in hun mooie aanbiedingen
  • doe je eigen plezier en blijf weg bij vmall nederland
  • slechte klantenservice
  • mooie worden maar geen daden
  • zij zeggen binnen 24 uur geleverd maar geloof mij maar eenmaal gekocht moet je paar weken op je bestelling wachten ,en ik heb het nog steeds niet ontvangen